مديريت امور فناوري اطلاعات - واحد زيرساخت شبکه
پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:21:00
 
صفحه اصلي ارتباط باما
پیوند های مرتبط
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 175561
تعداد بازديد از سايت: 129441292
تعداد بازديد زيرپورتال: 175561
اين زيرپورتال امروز: 24
در امروز: 17710
اين صفحه امروز: 24
سه‌شنبه 22 اسفند 1391
صندوق صوتي (Voice Mail)
اين قابليت در فونيکس به داخلي ها اين امکان را مي دهد که در شرايط خاص که امکان پاسخگويي به مخاطبين نمي باشد پيام صوتي را از آنها دريافت کرده و در زماني ديگر آنها را مرور و پيگيري کند.
به منظور تعريف اينکه در چه شرايطي تلفن داخلي شما بر روي پيغام صوتي فعال شود مي توانيد با مدير سيستم هماهنگ کنيد.
 
شما به عنوان يک کاربر که داراي صندوق صوتي فعال مي باشد داراي يک رمز مخصوص صندوق صوتي مي باشيد که در زمان فعال سازي صندوق ، مدير سيستم آن را در اختيار شما قرار مي دهد.
 
 
 
 
جهت دسترسي به صندوق صوتي از روشهاي زير مي توانيد استفاده کنيد:
 
1- از طريق تلفن داخلي خود
در اين روش شما کافي است شماره تلفن مخصوص دسترسي به صندوق صوتي را از طريق داخلي خود بگيريد. اين شماره به صورت پيش فرض 55 مي باشد ولي ممکن است مدير سيستم آنرا بنا به دلايلي به شماره ديگري تغيير دهد که در آن صورت از طريق مدير سيستم شماره مخصوص را جويا شويد.
پس از شماره گيري کد دسترسي ، سيستم رمز عبور صندوق صوتي شما را تقاضا مي کند. پس از وارد کردن رمز عبور (براي جلوگيري از مکث سيستم مي توانيد کليد مربع # را وارد کنيد.) در صورت تائيد آن از طرف سيستم، (در صورت بروز اشکال سيستم پيامهاي صوتي مناسب را به شما خواهد داد) از تعداد پيامهاي صوتي جديد و قديمي خود آگاه مي شويد. مي توانيد تک تک پيامها را مرور کرده و يا حذف کنيد. در ضمن در فهرست هاي صوتي صندوق صوتي، شما امکان ضبط پيام شخصي با صداي خود جهت اعلام به تماس گيرندگان و نيز تغيير رمز عبور را خواهيد داشت.
 
 
 
 
نکته 1:  هنگام پخش يک پيام سيستم زمان دريافت و شماره تلفن تماس گيرنده را به صورت شمرده پخش مي کند که ممکن است از حوصله شنونده خارج باشد. در اين صورت با فشردن کليد (1) مي توانيد از اين مرحله صرف نظر کنيد.
 
نکته 2: در هنگام حذف يک پيام در صورتيکه از حذف آن منصرف شديد بايد مجدداً کليد (7) را فشار دهيد.
 
 
2- از طريق تلفن داخلي ديگر و يا خارج از سيستم
در اين روش نيز کافيست شماره تلفن دسترسي به صندوق صوتي را از هر تلفن داخلي و حتي از خارج واحد خود بگيريد. اين شماره به صورت پيش فرض 66 مي باشد ولي ممکن است مدير سيستم آنرا بنا به دلايلي به شماره ديگري تغيير دهد که در آن صورت از طريق مدير سيستم شماره مخصوص را جويا شويد.
پس از شماره گيري کد دسترسي ، سيستم شماره صندوق صوتي را    پرسيده و پس از آن رمز عبور صندوق صوتي را تقاضا مي کند. پس از وارد کردن رمز عبور، (براي جلوگيري از مکث سيستم مي توانيد پس از وارد کردن شماره داخلي و همچنين رمز عبور ، کليد مربع # را وارد کنيد.) در صورت تائيد آن از طرف سيستم ، (در صورت بروز اشکال سيستم پيامهاي صوتي مناسب را به شما خواهد داد) مانند مرحله قبل مي توانيد از طريق فهرست هاي صوتي پيامهاي خود را مرور کنيد.
تعداد بازديد اين صفحه: 14808
Powered By Sigma ITID
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

مديريت امورفناوري اطلاعلات - واحد زيرساخت و امنيت شبكه
مجری سایت : شرکت سیگما