شرح وظايف :
1- برنامهريزي، اداره و نظارت بر امور كارپردازي، خريدهاي داخلي و انبار مركزي و ايجاد هماهنگي بين آنها.
2- تهيه و تدوين نظام كنترل كيفيت در فرايند خريد كالاها و مواد مصرفي و ارائه به مديريت متبوع.
3- دريافت فهرست ملزومات و لوازم اداري، تجهيزات آزمايشگاهي و وسايل فني مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و تنظيم برنامه خريد آنها در چهارچوب ضوابط ذيربط.
4- صدور و تأييد مجوز خريد كالا و مواد مصرفي مورد نياز با هماهنگي واحدهاي ذيربط و در چهارچوب ضوابط مربوطه.
5- نظارت بر فرايند خريدكالاها و مواد مورد نياز و حذف خريد كالاهاي غير ضروري و كنترل مامورين خريد در زمينه استعلام بها و مقايسه و انتخاب نازلترين قيمت.
6- بررسي و تإييد اسناد هزينه خريد و ارائه آن به مديريت مالي در چهارچوب ضوابط ذيربط.
7- نظارت بر فعاليتهاي انبارهاي تحت سرپرستي و ارائه راهنماييهاي لازم در چهارچوب ضوابط مربوطه.
8- تهيه و تدوين آييننامهها و بخشنامههاي لازم در زمينه نگهداري و استفاده بهينه از وسايل و تجهيزات و ارائه به مقام مافوق.
9- تلاش به منظور ارتقاء سيستم انبارداري و فراهم نمودن زمينه آموزش كاربران با هماهنگي واحدهاي ذيربط.
10- تهيه و انعكاس فهرست كالاهاي وارده و صادره از انبار مركزي به مراجع ذيربط.
11- ارزيابي و ارائه گزارش از فعاليت ها و مشكلات واحد به مديريت متبوع.
12- انجام ساير اموري كه در چهارچوب وظايف محول ميگردد.
واحد هاي تابعه :