شنبه 8 ارديبهشت 1403   07:04:09
واحد خواهرانواحد خواهران
آخرين ويرايش صفحهآخرين ويرايش صفحه
شنبه 6 ارديبهشت 1399 12:31:11
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 1498208
تعداد بازديد از سايت: 130137143
تعداد بازديد زيرپورتال: 1498208
اين زيرپورتال امروز: 98
در امروز: 6197
اين صفحه امروز: 98
اخبار و رویدادهااخبار و رویدادها
با حضور رياست دانشگاه برگزار شد:

تجليل از فعالترين شركت فناور دانشجويي مركز رشد دانشگاه قم

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در جلسه اي با حضور رياست و معاون پژوهشي دانشگاه از شركت همياران اقتصاد و كارآفريني فيدار به عنوان فعال ترين واحد فناور دانشجويي مركز رشد دانشگاه قم تجليل شد.

شركت همياران اقتصاد و كارآفريني فيدار در سال 96 توسط جمعي از اساتيد، كارشناسان و دانشجويان رشته هاي اقتصاد، مديريت و مهندسي دانشگاه آغاز به كار كرد و ديروز به مناسبت اولين سالگرد تأسيس آن توسط رياست دانشگاه از ايشان تجليل شد.

دكتر ديرباز ضمن ابراز خرسندي از فعاليت هاي هدفمندانه اين دانشجويان كه براي نيل به اهداف ايران عزيز و اقتصاد مقاومتي تلاش مي كنند گفت: از اينكه شما دانشجويان در راستاي رشته درسي خود با اهداف مشخص و برنامه ريزي دقيق شروع به فعاليتي جانبي داريد و در جهت ايجاد اشتغال حركت مي كنيد بسيار خرسندم و اميدوارم اين حركت خودجوش شما كه قبل از فارغ التحصيلي صورت گرفته به عنوان الگويي براي ساير دانشجويان شده و ايجاد انگيزه كند.

حسيني به عنوان مسئول اين شركت در مورد نحوه شكل گيري ايده اوليه و استقرار آن گفت: محل استقرار اوليۀ اين دفتر واقع در مركز رشد و فناوري دانشگاه قم بوده و در حال حاضر دفتر مركزي مجموعه در تهران و شعباتي نيز در ساير استان ها قرار دارد .

وي در بيان اهداف اين شركت و گروه تشكيل شده گفت: فعاليت تخصصي اين مجموعه در حوزه هاي تعليم و تربيت اقتصادي و كارآفريني، هوش مالي، سواد مالي، خلاقيت و غيره مي باشد و هدف اين شركت تمركز بر نسل آينده ساز يعني كودك و نوجوان، ايجاد تحولي در عرصه اقتصاد و آينده مالي فرزندان اين سرزمين است.

گفتني است اين مجموعه هم اكنون با ظرفيت بيش از ۴۰ نفر از كارشناسان اقتصادي متخصص در حوزه كودك و نوجوان با متدهاي روز دنيا در چند نقطه از كشور در حال خدمت رساني، فرهنگ سازي و آموزش كودكان و نوجوانان اين مرز و بوم مي باشد .

از جمله فعاليت هاي برجسته شركت فيدار مي توان به افتتاح اولين مركز تخصصي تعليم و تربيت اقتصاد و كارآفريني كشور، طراحي و تاليف گام به گام ۳۰ جلد كتاب كارآفريني و اقتصاد كودك و نوجوان، تعريف بيمه اختصاصي كارآفرين كوچك، تلفيق متد هاي روز دنيا با منابع داخلي و بومي سازي و توليد محتواي تلفيقي جديد، عقد قرارداد با چندين مركز آموزشي معتبر در كشور و غيره را مي توان برشمرد.

عکس های مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

تعداد بازديد اين صفحه: 2794
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه |
Guest (Qomuniguest)

واحد خواهران دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما