سيستم حضور و غياب سامانه حضور و غياب دانشگاه قم، در سيستم اتوماسيون اداري(ديدگاه) پياده سازي شده است. کليه عمليات مربوط به ثبت و بررسي درخواستهاي مرخصي، مأموريت، فراموشي کارت، گزارشات مربوط به ورود-خروج، حضور-غياب و ... از طريق منوي پيشخوان در اين سيستم قابل انجام است. جهت آشنايي بيشتر با نحوه انجام اين عمليات، توصيه مي شود راهنماهاي تصويري زير را مشاهده نمائيد؛ آشنايي با منوي پيشخوان راهنماي مشاهده و گزارشگيري از وضعيت حضور گردش کار فرآيندهاي درخواست و تاييد مرخصي، مأموريت و فراموشي کارت مشاهده فيلم آموزشي معرفي منوي پيشخوان و امکانات موجود در آن چنانچه در سيستم اتوماسيون اداري منوي پيشخوان را مشاهده نمي کنيد، از اين فايل راهنما کمک بگيريد: مشاهده منوي پيشخوان در صورت بروز مشکل از طريق ثبت درخواست در پورتال خدمات الکترونيکي دانشگاه قم اطلاع رساني کنيد تا در اسرع وقت به مشکل شما رسيدگي شود. مرکز انفورماتيک دانشگاه قم- واحد سامانه هاي اطلاعاتي