جمعه 7 ارديبهشت 1403   08:47:07
مرکز بهداشت و درمانمرکز بهداشت و درمان
پیوندهای مفیدپیوندهای مفید
    آخرين ويرايش صفحهآخرين ويرايش صفحه
    شنبه 4 مرداد 1399 09:41:53
    بازديدهابازديدها
    تعداد بازديد اين صفحه: 220110
    تعداد بازديد از سايت: 130114114
    تعداد بازديد زيرپورتال: 220110
    اين زيرپورتال امروز: 23
    در امروز: 9418
    اين صفحه امروز: 23
    اخبار حوزه سلامت
    چادر سلامت مکاني دنج واسه دانشجو يان با نشاط دانشگاه در راستاي بزرگداشت هفته سلامت روز چهارشنبه 2/6در ورودي ساختمان ابن سينا و جنب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه چادر زديم در راستاي بزرگداشت هفته سلامت روز چهارشنبه در ورودي ساختمان ابن سينا و جنب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه چادر زديم تا بگيم کار سالم و سلامت ميتونه همه جا بدون مقدمه و به سادگي برپا شه
    چادر سلامت تو هفته سلامت

    سلام

    ميدونين که  سازمانهاي امداد و نجات کارشونو تو شرايط سخت و با کمترين امکانات در مواقع بحراني و خطير با نصب چادر شروع مي کنن و من هم از جنگ تحميلي  وقتي رزمنده ساد ه بودم و هم سوانح حوادث  مختلف  مثل کارهاي امداد جاده اي هلال احمر (  سيل رود بار درسال 69 و زلزله بم  و...) خاطرات زيادي از اين چادرهاي  مفيد و نجات بخش دارم .
    اما ميدونم که جوونا هم همين نظر رو دارند مخصوصا تو همين هفته سلامت خودمون ,با استقبالشون اينو نشون داند و همه اومدند اصلا چرا دروغ بگم چادر جايي بود که خيلي ها هم که اصلا با هفته سلامت و مرکز بهداشت و ...  بيگانه بودند جذ بش شدند يعني يه جورايي ما سرگردنه رو گرفته بوديم و جلب توجه مي کرديم .
    بساط پذيرايي با سيب که نماد سلامتيه ,قهوه و چايي به راه بود و ماهم به ارايه خدماتي همچون ارايه و توزيع بروشور کتابچه سلامت ,سوالات مسابقه سلامت و.. و با ارايه خدمات سرپايي مثل مشاوره اندازه گيري قد وزن و فشارخو ن و.. وتجويز رايگان دارو و ويزيت مشغول بوديم . دو مورد مصدوم رو هم سرپايي ويزيت و پانسمان و مداوا کرديم ..
    اگه نگم به همه خوش گذشت  کم لطفي شده  همه راضي بودند و ما هم تصميم گرفتيم سالاي ديگه به جاي کلي نامه نگاري و التماس از روابط عمومي براي تخصيص تالار و سرسرا و آمفي تياتر براي مراسم همينجوري سرراه دانشجوها يعني سرگردنه ها چارد بزنيم خوب فکريه نه ؟؟؟!!!

    حتما عکسا رو هم تو آرشيو عکسمون ببينين  ببينين که  جالبه
    منبع: مرکز بهداشت ودرمان دانشگاه قم
    تعداد بازديد اين صفحه: 3394
    ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
    آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
    كدپستي: 3716146611
    تلفن : 32103000- 025
    فكس : 32854499- 025
    پست الكترونيكي:
    خانه | بازگشت |
    Guest (Qomuniguest)


    مجری سایت : شرکت سیگما