|
وام ازدواج آبان 99
تقاضاي وام ازدواج
به اطلاع متقاضيان وام ازدواج (مربوط به دانشجويان روزانه داراي سند ازدواج كه از تاريخ عقد آنان 18ماه بيشتر نگذشته باشد) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي شود .
تذكر1: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن تصوير سند ازدواج صفحه 1 و زوج و زوجه و صفحه تاريخ عقد را به كارشناس اداره رفاه دانشجويي ارسال نمايند.
|
|
|
تقاضاي وام ضروري
به اطلاع متقاضيان وام ضروري با رويدادهاي ذيل (مربوط به دانشجويان روزانه كليه مقاطع كارشناسي ، ارشد و دكتري) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد.
تذكر: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و مدارك لازم آن رويداد را به كارشناسان اداره رفاه دانشجويي ارسال نمايند.
وام هاي ضروري شامل رويداد هاي:
ضروري ازدواج ، ضروري تولد فرزند دانشجوي متأهل، ضروري فوت پدر، مادر، همسر يا فرزند دانشجو، ضروري توان خواه، ضروري قهرمان ورزشي، ضروري دانشجويان برتر و نمونه كشوري و مبتكر، ضروري بيماري هاي خاص و پر هزينه يكي از اعضاء تحت تكفل دانشجو ، ضروري حوادث و بلاياي طبيعي، ضروري دانشجويان حادثه ديده در سوانح و تصادفات، ضروري دانشجويان مبتلا به بيماري هاي خاص و پرهزينه و ساير موارد مشابه به تشخيص رئيس صندوق
|
|
|
وام (وديعه) مسكن آبان 99
تقاضاي وام وديعه مسكن
به اطلاع متقاضيان وام وديعه مسكن (مربوط به دانشجويان متاهل روزانه غير خوابگاهي داراي اجاره نامه به نام خود و يا همسر از شهرقم يا شهر محل سكونت با كد رهگيري رسمي كه تا كنون از وام مسكن استفاده نكرده باشند) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد و بازپرداخت آن بصورت يكجا نقدي و غير قابل تقسيط مي باشد و فقط يك مرتبه در طول يك مقطع پرداخت مي شود.
تذكر: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن اجاره نامه و سند ازدواج را به همراه اسكن آنها به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.
|
|
|
|
|
|
|
ارتباط با ما
واحد برادران |
شماره تماس (كد قم 025) |
دانشكده فني و مهندسي
بيمه حوادث
|
32103484 |
دانشكده هاي ادبيات و الهيات
|
32103483 |
دانشكده هاي علوم پايه و حقوق
|
32103482
|
دانشكده مديريت
و صدور تسويه نهايي صندوق رفاه دانشجويان
(اقساط بانك هاي ملي و تجارت)
|
32103481 |
واحد خواهران
|
|
دانشكده هاي ادبيات و مديريت و فني و مهندسي
و صدور تسويه نهايي صندوق رفاه دانشجويان
(اقساط بانك هاي ملي و تجارت)
|
32103745 |
دانشكده الهيات، علوم پايه، حقوق
|
32103720 |
امور رفاه و وام |
32103742 |
|
|
|
|
|
معرفي پرسنل
آقاي سيد محمد عظيم زماني
رئيس اداره رفاه دانشجويي
|
 |
آقاي ابوالقاسم نائيني پور
كارشناس
|
 |
آقاي محمود ابراهيمي
كارشناس
|
 |
آقاي رضا موحدي احرار
كاردان
|
 |
آقاي علي اكبر عبادي
كارشناس
|
 |
واحد خواهران
|
|
خانم نمازي
رئيس اداره امور دانشجويان واحد خواهران
|
|
خانم ناصري
كاردان
|
|
خانم صادقي
كارشناس |
|
|
|
|
|
|
نحوه بازپرداخت وام
1. جهت مشاهده ميزان بدهي و نيز پرداخت اقساط وامهاي خود به صورت الكترونيكي به سامانة پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري مراجعه فرمائيد.
آدرس اينترنتي: bp.swf.ir نام كاربري و كلمه عبور: شمارة ملي دانشجو بدون درج خط تيره ميباشد.
مثال: 1111111111
در اولين ورود، سامانه تقاضاي تغيير رمز عبور را دارد كه لازم است دانشجويان عزيز رمز عبور خود را بخاطر بسپارند. در صورت فراموشي رمز عبور خود با كارشناساداره رفاه تماس حاصل فرمائيد.
2. مهلت بازپرداخت وام صندوق رفاه براي دانشجويان انصرافي، اخراجي و يا ترك تحصيل بلافاصله پس از روشن شدن وضعيت دانشجو توسط مديريت آموزش دانشگاه به صورت يكجا، وام دانشجويان روزانه بدون كارمزد و دانشجويان نوبت دوم با احتساب 4% كارمزد وام از زمان دريافت طي يك فيش كلي كه فقط تا پايان همان ماه قابل پرداخت مي باشد، ميسر ميگردد.
3.بازپرداخت وام براي دانشجويان فارغ التحصيل پس از روشن شدن وضعيت و اعلام تاريخ فراغت از تحصيل توسط مديريت آموزش دانشگاه به دو صورت امكان پذير ميباشد:
الف) بازپرداخت اقساط: ابتدا 10 درصد از مبلغ كل وام به صورت نقدي، از طريق پورتال فاز دو يا با دريافت فيش از اداره رفاه و مراجعه به بانك تجارت، پرداخت و الباقي بدهي به صورت اقساط 60 ماهه قابل پرداخت ميباشد .
ب) بازپرداخت نقدي: به صورت فيش يكجا، به مبلغ كل بدهي دانشجويان روزانه بدون كارمزد و دانشجويان نوبت دوم با احتساب 4 درصد كارمزد وام، يا از طريق پورتال فاز دو يا دريافت فيش از اداره رفاه كه فقط تا پايان همان ماه قابل پرداخت ميباشد، ميسر ميگردد.
4. در صورت عدم رعايت موارد فوق و عدم پرداخت به موقع، صدور تسويه حساب و يا دفترچه اقساط از طريق دانشگاه امكان پذير نمي باشد؛ و كليه عواقب (اعم از جريمه ديركرد يا اجراي تعهد نامه محضري ضامن) به عهده دانشجو ميباشد.
|
|
|
مراحل درخواست وام
1- آماده كردن مدارك لازم:
الف - تكميل فرم مشخصات (دريافت فرم مشخصات)
نكته: شماره حساب مدنظر در فرم مشخصات، فقط حساب بانك تجارت بنام دانشجو مورد قبول است. (ثبت شماره حساب نه شماره كارت)
ب-سند تعهد محضري (براي كساني كه تا كنون سند تعهد محضري به اداره رفاه دانشگاه تحويل نداده اند)
جهت تنظيم سند تعهد محضري، دانشجو با به همراه داشتن:
1. كارت ملي و شناسنامه
2. ضامن با همراه داشتن كارت ملي، شناسنامه، حكم كارگزيني، فيش حقوقي(براي ضامن كارمند رسمي يا پيماني)، نامه كسر از حقوق براي ضامن بازنشسته (باستثناي نيروهاي مسلح و تامين اجتماعي كه ارائه فيش حقوقي كفايت مي نمايد.
3. پرينت فرم تعهد محضري (دريافت نمونه فرم تعهد محضري)
به يكي از دفاتر اسناد رسمي در سراسر كشور مراجعه و درخواست تنظيم سند مينمايد.
نكات مهم:
* متن تنظيم شده بايد دقيقاً عين فرم تعهد محضري بارگذاري شده در بند 3 باشد.
* خواهشمند است از كارشناس دفتر اسناد رسمي درخواست نمائيد تا متن سند تعهد را با تنظيم فونت در يك صفحه تنظيم نمايد.
* سند تعهد ارائه شده در مقاطع قبلي در صورتي كه مطابق متن جديد باشد با حكم كارگزيني جديد ضامن مورد قبول مي باشد.
ج- حكم كارگزيني ضامن رسمي يا پيماني و يا نامه كسر حقوق ضامن بازنشسته (به استثناي بازنشستگان محترم نيروهاي مسلح و تأمين اجتماعي)
2- تحويل مدارك فوق به كارشناس اداره رفاه جهت ثبت اطلاعات دانشجو در سامانه صندوق رفاه دانشجويان توسط كارشناس همراه با ارائه فايلهاي اسكن تمامي مدارك (حجم مدارك كمتر از 180 كيلوبايت باشد)
3- ثبت درخواست وام در پورتال دانشجويي صندوق رفاه bp.swf.ir
دانشجو با مراجعه به سايت bp.swf.ir و وارد كردن پسورد خود ميتواند نسبت به ثبت وام خود اقدام نمايد و منتظر تأييد آن توسط كارشناس خود باشد (نام كاربري و كلمه عبور: شمارة ملي دانشجو با درج خط تيره ميباشد (مثال: 1-111111-111)
نكته: در اولين ورود، سامانه تقاضاي تغيير رمز عبور را دارد كه لازم است دانشجويان عزيز رمز عبور خود را بخاطر بسپارند. در صورت فراموشي رمز عبور خود با كارشناس امور رفاهي تماس حاصل فرمائيد)
توجه: در صورت عدم تخصيص اعتبار وام ازطرف صندوق رفاه دانشجويان، تكميل فرم ثبت نام هيچ گونه تعهدي براي دانشگاه مبني بر اعطاي وام ايجاد نخواهد كرد.
|
|
|
ترم مجاز تحصيلي براي ثبت وام در سامانه صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري:
كارشناسي 4 سال، كارشناسي ارشد 2 سال و دكتري 4 سال
شرايط عمومي دريافت وام:
1-داشتن حداقل 12 واحد درسي در نيمسال موردتقاضابراي مقطع كارشناسي
2- داشتن حداقل 8 واحد درسي در نيمسال موردتقاضابراي مقطع كارشناسي ارشد
3- تسويه يا صدور دفترچه اقساط مقطع قبل انجام شده باشد.(جهت دانشجويان كارشناسي ناپيوسته و ارشد و دكتري)
4 - ميانگين معدل دو ترم متوالي قبلي ترم فعلي براي دانشجويان كارشناسي از 12 و ارشد از 14 كمتر نباشد
5- درج انتقالي در سيستم فاز 2 صندوق رفاه دانشجويان توسط دانشگاه مبداء(مربوط به دانشجويان انتقالي )
انواع وام
جهت دريافت اطلاعات از شرايط تخصيص هر وام بر روي نام آن كليك فرماييد.
توجه: كليه وامهاي دانشجويي توسط صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري طبق شرايط و زمانبندي و برنامه هاي آن سازمان و در صورت تامين اعتبار از طرف آن سازمان، به حساب دانشجويان واريز ميگردد و دانشگاه قم در خصوص زمان واريز وام دانشجويي و يا عدم تامين اعتبار، هيچ گونه تعهدي ندارد.
|
|
|
|
وام ضروري ويژه دكتري
الف- مختص دانشجويان مقطع دكتري تخصصي ناپيوسته روزانه (در حال حاضر دانشجويان ورودي سال هاي تحصيلي 96-95 به قبل مي توانند از وام ضروري ويژه دكتري صندوق بهره مند شوند.(در سنوات مجاز تحصيل)
ب-دريافت فرم ثبت نام و تكميل آن
ج-ارائه فاكتور يا مدرك دال بر مورد وام ضروري همراه مدارك لازم به كارشناس اداره رفاه الزامي مي باشد.
د- قبل از دريافت امضاء معاون محترم دانشجويي، فرم درخواست وام ضروري و مدارك آن را به اداره رفاه دانشجويان تحويل دهيد.
دريافت بخشنامه صندوق رفاه دانشجويان در رابطه با وام ضروري ويژه دكتري
|
|
|
وام تحصيلي بنياد علوي
واجدين شرايط:
الف- وام تحصيلي مجرد و متأهل به ترتيب 6 و 8 ميليون ريال به دانشجويان روزانه و نوبت دوم پرداخت مي گردد.
ب- براي مقطع كارشناسي معدل 14 و براي مقاطع كارشناسي ارشد و دانشجويان دكتري تخصصي، شرط معدل ندارند.
مدارك لازم:
الف- تكميل فرم درخواست
ب- نامه كسر از حقوق ضامن كاركنان رسمي، پيماني و قراردادي دستگاه هاي دولتي كه متن نامه كسر از حقوق ضامن بايستي دقيقا همانند متن فرم نمونه باشد.
ج- افتتاح شماره حساب بانك تجارت و اعلام آن به كارشناس اداره رفاه
د- تصوير سه صفحه اول سند ازدواج (مخصوص دانشجويان متأهل برادران و خواهران)
ارائه تمام مدارك فوق به كارشناس اداره رفاه الزامي است.
بازپرداخت:
الف- تعداد اقساط بازپرداخت 20 قسط مي باشد.
ب- تاريخ اولين سررسيد قسط، شش ماه بعد از تاريخ فارغ التحصيلي و نحوه بازپرداخت از طريق سامانه پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان به آدرس bp.swf.ir مي باشد.
ج- دانشجويان مشمول (خدمت سربازي) طول مدت خدمت سربازي اضافه مي گردد و تاريخ اولين سررسيد قسط 30 ماه پس از فارغ التحصيلي مي باشد.
|
|
|
|
وام ازدواج
الف: مربوط به دانشجويان روزانه داراي سند ازدواج كه از تاريخ عقد آنان دوازده ماه بيشتر نگذشته باشد و نيز دانشجويان نوبت دوم فرزندان شهيد، جانبازان بالاي 50 درصد و آزادگاني كه در حين تحصيل تأهل اختيار نمايند، مي باشد.
ب: ارائه كپي سند ازدواج و تاييديه بنياد شهيد به كارشناس اداره رفاه به همراه مدارك لازم الزامي است.
|
|
|
وام وديعه مسكن دانشجويان غير ايراني
الف- مربوط به دانشجويان متاهل روزانه غير ايراني بورسيه دولت جمهوري اسلامي ايران و فاقد خوابگاه داراي اجاره نامه با كد رهگيري رسمي بنام دانشجو از شهر قم كه مبلغ رهن آن از مبلغ سقف اعتباري وام كمتر نباشد
ب- دانشجويان غيرايراني فقط يك بار در طول تحصيل مي توانند درخواست وام وديعه مسكن دهند كه بازپرداخت آن بصورت يكجا، نقدي و غير قابل تقسيط مي باشد.
ج- ارائه فرم در خواست وام وديعه مسكن، تعهد نامه دانشجويان غير ايراني و فرم مشخصات دانشجويان غير ايراني) و نيز اسكن هاي لازم (سند ازدواج، رواديد) به كارشناس اداره رفاه الزامي است.
|
|
|
وام زيارت عتبات عاليات كشور عراق
الف- مربوط به دانشجويان روزانه و نوبت دوم
ب- وام مذكور بدون ارائه تاييديه ستاد عتبات به دانشجويان مجرد و متاهل، مبلغ 7،000،000 ريال پرداخت مي شود و به متقاضياني كه تاييديه ستاد عتبات دانشگاهيان استان را ارائه دهند مبلغ 10،000،000ريال به دانشجويان مجرد و 15،000،000 ريال به دانشجويان متاهل پرداخت مي شود.
ج- ارائه كپي فيش واريزي، كپي رواديد، تاييديه ستاد عتبات دانشگاهيان، فرم وام زيارت عتبات عاليات كشور عراق و كپي سند ازدواج همراه مدارك لازم به كارشناس اداره رفاه الزامي است.
د-لازم است فرم وام زيارت عتبات عاليات كشور عراق قبل از ارائه به كارشناس اداره رفاه، توسط واحد ستاد عتبات امور فرهنگي دانشگاه، كارشناس آموزش دانشكده مربوطه و مدير دانشجويي امضاء گردد.
|
|
|
تقاضاي وام حج
الف- مربوط به دانشجويان روزانه و نوبت دومي است كه از طرف امور فرهنگي دانشگاه به اداره رفاه دانشجويان معرفي مي شوند.
ب- ارائه كپي فيش واريزي، كپي رواديد و فرم وام حج همراه مدارك لازم به كارشناس اداره رفاه الزامي است.
|
|
1 2 3 4 |