سه‌شنبه 29 اسفند 1402   14:23:38
منوی شورای صنفیمنوی شورای صنفی
اخبار شورای صنفی اخبار شورای صنفی

معرفي دبير جديد شوراي صنفي کارکنان

همکاران گرامي
 اعضاي محترم شوراي صنفي کارکنان دانشگاه قم
باسلام و احترام
طي برگزاري جلسات بحث و بررسي پيرامون انتخاب دبير شوراي صنفي، اعضاي شوراي مرکزي، به اتفاق آراء،  ﺟﻨﺎﺏ آقاي محمدجواد مهرآبادي را به عنوان دبير شوراي صنفي کارکنان انتخاب نمودند. لازم به ذکر است پنجمين شوراي مرکزي صنفي کارکنان دانشگاه قم ﭼﻨﺪيپيش قبول مسئوليت نموده و از 16خردادماه 1395 رسما ﺁﻏﺎﺯ بهﮐﺎر ﻭ ﻓﻌﺎﻟيﺖ  خواهد نمود.
شورا زماني را لازم دارد تا اقدام به بررسي شرايط و اقدامات گذشته، وضعيت و شرايط موجود و تدوين اهداف و برنامه کاري براي يک دوره دوساله نمايد. ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪﻓﺮﺻﺖﮐﻮﺗﺎﻩ ﺩﺭﭘيﮕيﺮيﺑﺮﺧيﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺻﻨﻔي ﻓﻮﺭي ﭘيﺶﺭﻭ، ﺻﺒﺮ ﻭشکيبايي همکاران گرامي ﺑﻬﺘﺮين پشتوانه براي شوراي جديد خواهد بود.
هريک از کارکنان دانشگاه، عضوي از شوراي صنفي بوده و مي توانند موارد و مسائل صنفي حوزه کارمندي را به هريک از هفت عضو شوراي مرکزي، منتقل و مطرح نموده تا در شورا بررسي و راه کارهاي قانوني پيگيري آن اطلاع رساني شده و با مساعدت مسئولين و مديران دانشگاه به نتيجه برسانيم.
 ﻫﻤﭽﻨيﻦ ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺩﻏﺪﻏﻪ همکاران ﻣﺤﺘﺮﻡ شاغل ﺩﺭ پرديس ﺧﻮﺍﻫﺮان ﻣﺒﻨيﺑﺮ ﻋﺪﻡ ﺣﻀﻮﺭ نماينده¬اي رسمي در شوراي مرکزيﺻﻨﻔي، ﺑﺮحسب ﻭﻇيﻔﻪ ﻭ به¬پاس ارج نهادن به ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ گسترده اين همکاران ارجمند در پيگيري فعاليت هاي صنفي که سهم به سزا و نقش پررنگ ﻭ بي بديلشان در انتخابات اخير برهيچ کس پوشيده نيست، شوراي مرکزي صنفي، به زودي يکي از همکاران خانم را به عنوان رابط شوراي مرکزي  معرفي مي نمايد تا مشکلات و مسائل صنفي واحد خواهران ﺗﻮﺳﻂ ايشان ﺑﻪ ﺷﻮﺭﺍي ﻣﺮﮐﺰي ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺷﻮﺩ  و ﺍﻃﻼﻉﺭﺳﺎﻧي ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﻭﻓﻌﺎﻟيﺖﻫﺎي ﺷﻮﺭﺍ ﻧيﺰ ﺍﺯ ﺍيﻦ ﻃﺮيﻖ ﺍﻧﺠﺎﻡﮔيﺮﺩ.
با سپاس و آروزي توفيق
رحمان پورنمازيان، عقيل زارعي، محمدجواد مهرآبادي ، احمد اشعري، قربان صفاري، احمد بخشنده، جواد مرادي

تشکر از اعضاي محترم شوراي صنفي کارکنان دانشگاه قم

همکاران گرامي
اعضاي محترم شوراي صنفي کارکنان دانشگاه قم
باسلام و احترام
منتخبين شما در شوراي صنفي کارکنان، مراتب تقدير و سپاس خود  را نسبت  به حضور مسئولانه، گرم و پرشور همکاران ارجمند، در پنجمين دوره انتخابات شوراي مرکزي ﺻﻨﻔي اعلام مي نمايد. بي ترديد حضور گسترده وهوشمندانه در اين انتخابات، نشان از درايت بالا ، بلوغ ﻓﮑﺮي سازماني و داشتن روحيه مسئوليت پذيري شما عزيزان ﺩﺍﺭد ﺗﺎ ﺁﻧﺠﺎﮐﻪ مسئوليت ما را ﺩﺭ نگهداري ﺍﺯ ﺍيﻦ ﺍﻣﺎﻧﺖ، دشوارتر نموده و عزم  و اراده مان را در پيگيري امور صنفي بحق و قانوني شما بزرگواران جدي تر مي نمايد. اکنون که با پشتوانه رأي  شما، بار اين مسئوليت خطير بيش ازپيش بر دوشمان سنگيني مي کند، تلاش خواهيم کرد ﺗﻌﺎملي ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ با ﻣﺴﺌﻮلين دانشگاه برقرار سازيم ودر چارچوب قانون و مقررات و با ﻫﻤﺮﺍﻫي و همدلي، ﻃﺮﺣيﻧﻮ دراندازيم ﻭ امانت داران و سفيراني شايسته براي عزيزاني باشيم که همواره نجابت و بردباري را  سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و در هر شرايطي حتي در روزهاي سخت و نفس گير، با جان و دل به انجام وظايف و مسئوليت هاي ﺷﻐﻠي و قانوني خود پرداخته اند.
اعضاي شوراي مرکزي صنفي برخود لازم مي دانند از اعضاي محترم شوراي پيشين که به سهم خود، پيگير مشکلات و مسائل صنفي حوزه کارکنان بودند و در برگزاري انتخابات ﺍﺧيﺮ از هيچ کوششي فروگذاري نکردند سپاسگزاري نموده، آرزوي  موفقيت و شادکامي در تمام عرصه هاي زندگي را براي ايشان داريم.

با سپاس و آروزي توفيق
احمد اشعري، احمد بخشنده، رحمان پورنمازيان، عقيل زارعي، قربان صفاري، جواد مرادي، محمدجواد مهرآبادي

نتايج انتخابات شوراي صنفي کارکنان دانشگاه قم

اعضاي اصلي :
1-رحمان پورنمازيان
2-عقيل زارعي
3-محمدجواد مهرآبادي
4-احمد اشعري
5-قربان صفاري کرماني

اعضاي علي البدل:
1-احمد بخشنده
2- جواد مرادي وشنوه
جهت دريافت اطلاعات بيشتر اينجا را کليک کنيد

اطلاعيه برگزاري شمشين مجمع شورا صنفي کارکنان

تعداد بازديد اين صفحه: 67214
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

شوراي صنفي كاركنان دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما