صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها


1391/8/3 چهارشنبه نخستين نشست مجمع هيئات و تشکل‌هاي مذهبي دانشجويان استان قم برگزار شد نخستين نشست مجمع هيئات و تشکل‌هاي مذهبي دانشجويان استان قم در ساختمان پروفسور حسابي دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي قم، در ابتداي اين نشست هر يک از مسؤولان هيئات و تشکل‌هاي مذهبي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان قم به بيان سوابق و فعاليت‌هاي هيئت دانشجويي دانشگاه خود پرداختند.

معاون نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم نيز فضاي هيئت را فضاي پرانگيزه‌اي توصيف کرد و گفت: عمدة اموري که در فضاي دانشجويي پيگيري مي‌شود کاملاً پويا و خودجوش انجام مي‌گيرد.

وي افزود: هيئات دانشجويي بايد با انگيزه بيشتر فعاليت خود را انجام دهند و براي اين امر مي‌بايست پل ارتباطي ميان خود و مسؤولان برقرار نمايند.

حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندزاده بر اجراي برنامه‌هاي گروهي ميان هيئات و تشکل‌هاي دانشجويي تأکيد کرد و اظهار داشت برگزاري مراسم گروهي و جمعي بيانگر عظمت دانشجويان مذهبي مي‌باشد.

وي از مسئولان هيئات خواست تا با حفظ فضاي مذهبي تشکل‌هاي خود در فضاي مجازي نيز گام بردارند و در وب‌نويسي و دنياي مجازي فعاليت نمايند.

معاون نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم با اعلام اينکه در استان قم حدود سي دانشگاه و مرکز آموزش عالي فعاليت دارند ابراز اميدواري کرد که با تشکيل مجمع هيئات مذهبي دانشجويان بتوان گامي مؤثر در پيشبرد اهداف و فعاليت گسترده فرهنگي ـ مذهبي در سطح دانشگاه‌هاي استان برداشت.

در ادامه دبير مجمع هيئات و تشکل‌هاي مذهبي دانشجويان نيز فضاي هيئات را فضايي دوستانه توصيف نمود.

مجتبي کرمي هدف اصلي اين گردهمايي را آشنايي بيشتر مسؤولان هيئات با يکديگر و ايجاد يک‌پارچگي ميان آنان دانست.
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6109
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما