صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها

1391/2/5 سه‌شنبه کانون مراسم و مناسبت‌هاي نهاد رهبري دانشگاه قم برگزار مي‌کند؛ تقويم بي‌وفايي در دانشگاه قم نمايشگاه تقويم بي‌وفايي به همت کانون مراسم و مناسبت‌هاي نهاد رهبري دانشگاه قم، در سرسراي تالار شيخ مفيد دانشگاه قم برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه قم، اين نمايشگاه به مدت چهار روز همزمان با ايام شهادت صديقه کبري(س) از دوم تا پنجم ارديبهشت ماه در سرسراي تالار شيخ مفيد دانشگاه قم آماده بازديد مي‌باشد.

بر اساس اين گزارش، در اولين غرفه‌ي اين نمايشگاه که "سوداي بي‌وفايي" نام دارد بازديدکنندگان به تماشاي چهار کليپ پيرامون جانشيني حضرت موسي(ع) و بي‌توجهي مردم نسبت به هارون زمان خود مي‌نشينند. دومين غرفه که غرفه‌ي "بالين ياس کبود" مي‌باشد، ضمن اشاره به ماجراي غدير خم و تعيين جانشين پيامبر اکرم(ص)، بي‌توجهي به جانشيني اميرالمؤمنين حضرت علي(ع) و آتش زدن درب خانه‌ي حضرت فاطمه زهرا(س) را يادآور مي‌شود.

اين گزارش مي‌افزايد: "نجوا با آرام دل" عنوان سومين غرفه مي‌باشد که حمايت‌هاي حضرت زهرا(س) از امام زمان خود را بازگو مي‌کند و در نهايت نيز ميزي تحت عنوان ميز پرسش و پاسخ وجود دارد که بازديدکنندگان با مراجعه به آن، پاسخ سؤالات، شبهات و مباحث مرتبط با فاطميه را دريافت کنند.

گفتني است بازديد از اين نمايشگاه براي عموم آزاد مي‌باشد.
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6645
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما