صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها

1391/11/4 چهارشنبه همزمان با نهم ربيع الاول؛ گردهمايي دانشجويان مهدي‌ياور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گردهمايي بزرگ دانشجويان مهدي‌ياور همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم، گردهمايي دانشجويان مهدوي‌ياور همزمان با نهم ربيع‌الاول سالروز به امامت رسيدن اما عصر(عج) با عنوان "دانشگاه، مهدويت و انتظار" و با حضور بيش از 2 هزار دانشجو از دانشگاه‌هاي سراسر کشورعصر دوشنبه در مهديه مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

دبير برگزاري گردهمايي مهدي‌ياوران در جمع دانشجويان طي سخناني با اشاره به برگزاري اين گردهمايي و اهداف آن عنوان کرد: انجام فعاليت‌هاي دانشجويي با موضوع مهدويت، زمينه‌سازي براي انس و الفت دانشجويان با معارف مهدوي، آشنايي با آسيب‌ها و تهديدها و راهکارهاي مقابله با شبهات و ايجاد روحيه نشاط و پويايي در راه زمينه‌سازي براي ظهور از جمله اين اهداف بوده است.

علي قرباني، ارائه پيام مهدوي دانشجويان در خصوص بيداري اسلامي، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب و تجديد عهد دانشجويان با امام عصر(عج) را از اهداف برگزاري پنجمين دوره گردهمايي دانشجويان مهدوي‌ياور عنوان کرد.

وي در ادامه به آغاز به کار قرارگاه فرهنگي انتظار در دانشگاه‌ها خبر داد و ابراز کرد: با راه‌اندازي اين قرارگاه هماهنگي و انسجام بين نهادهاي دانشگاهي را در راستاي گسترش فعاليت‌هاي مهدوي شاهد خواهيم بود.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6011
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما