صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/6/6 دوشنبه حجت‌الاسلام کرمي: برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در طرح ضيافت انديشه کاملاً کاربردي است رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي قم گفت: برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در طرح ضيافت انديشه کاملاً کاربردي است.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي قم، حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدي کرمي در مراسم افتتاح طرح ضيافت دانشجويي مرکز قم که در تالار شيخ مفيد دانشگاه قم برگزار شد طي سخناني اظهار داشت: در اين طرح يک نگاه اصيل و واقعي و کاربردي به معارف ديني و مسائل دين شده است.

وي با بيان اينکه متأسفانه به جهت اينکه دانشگاه‌هاي ما قبل از پيروزي انقلاب با زمينه‌هاي مختلفي از کساني که بغض و کينه دين را داشتند و نمي‌خواستند دين جايگاهي در بين مردم دنيا داشته باشد تاسيس شد گفت: دانشگاه‌هاي قبل از انقلاب در برابر موضعات دين قرار داشتند ولي بعد از انقلاب برعکس شد.

رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي قم در خصوص طرح ضيافت انديشه دانشجويي بيان داشت: در طرح ضيافت انديشه دانشجويي از معارف اصيل دين با دانشجويان سخن گفته مي‌شود و موضوعاتي که در طي اين طرح ارائه مي‌شود کاملاً کاربردي است.

وي افزود: امسال در قياس با سال گذشته در برنامه‌ها تفاوت‌هايي وجود دارد و يک کلاس به کلاس‌ها اضافه شده که حضور در آن الزامي است.

دکتر کرمي ادامه داد: شوراي فرهنگ عمومي استان و برخي نهادهاي ذيربط عنايت ويژه به طرح داشتند و حمايت‌هاي لازم را در هرچه بهتر برگزار شدن طرح نموده‌اند.

 در ادامه دکتر قاسمي نيز با اشاره به طرح ضيافت انديشه دانشجويي ابراز داشت: الآن در ضيافت و انديشه ناب اسلامي هستيم که اعتبار و ارزش و حجيت و جاذبه آن در ميوه‌هاي پرارزشي است که در طول تاريخ وجود داشته و سرآمد آن نيز شجره طيبه ائمه است.

وي گفت: اين طرح صرف‌نظر از اينکه داراي منافعي براي جامعه است سفره پربرکتي براي همين دنيا و زندگي دنيوي است.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6016
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما