صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها


1390/12/16 سه‌شنبه با حضور رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم برگزار شد: نشست صميمي دانشجويان پسر خوابگاه امام حسين(ع) دانشگاه قم نشست صميمي دانشجويان پسر خوابگاه امام حسين(ع) دانشگاه قم با حضور مسؤولان دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم، رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم، معاون دانشجويي، مدير امور دانشجويي، مدير امور فرهنگي و مسئول خوابگاه‌هاي دانشگاه قم در نشست صميمي دانشجويان خوابگاه امام حسين(ع) دانشگاه قم شرکت کردند.

حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدي کرمي، رئيس نهاد رهبري دانشگاه قم در اين نشست با اشاره به حماسة انتخابات دوازده اسفند، آن را نمونة بارزي از مردم‌سالاري ديني برشمرد و گفت: تأثير جوانان به ويژه دانشجويان در اين حماسه بسيار مشهود بود و اين همان نکته‌اي است که دشمنان را مجذوب خود کرده که علي‌رغم تهاجمات فرهنگي، جوانان همچنان همراه با بصيرت در صحنه‌هاي مختلف در حمايت از انقلاب اسلامي ايران حاضر مي‌شوند.

وي در ادامه اهتمام دانشگاه قم را براي فراهم‌سازي امکانات رفاهي استادان، دانشجويان و کارکنان خوب دانست و اظهار داشت: نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه و معاونت فرهنگي ـ اجتماعي تلاش فراواني مي‌کنند تا اين تسهيلات در راستاي اهداف فرهنگي از پيش تعيين شده‌اي هزينه شود.

وي دوران دانشجويي را دوران شيرين و خاطره‌انگيزي توصيف کرد و از دانشجويان خواست تا اين فرصت موجود را مغتنم شمرده و نهايت بهره را کسب نمايند.

حجت‌الاسلام دکتر کرمي، مجاورت با حرم کريمة اهل بيت(ص)، مسجد مقدس جمکران و حوزة علميه را بسيار ارزشمند خواند و گفت: دانشگاه قم نيز در کنار اين سه قطب فرهنگي ـ اسلامي سعي کرده است تا بتواند يک مرکز علمي ـ اسلامي باشد.

در پايان، مسؤولان حاضر در اين نشست صميمي در جريان مسايل و مشکلات موجود در خوابگاه دانشجويي امام حسين(ع) قرار گرفتند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6063
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما