صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1390/12/12 جمعه معاون استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم تأکيد کرد: انسجام فعاليت‌هاي فرهنگي در دانشگاه‌ها بسيار ضروري است معاون استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم بر لزوم انسجام فعاليت‌هاي فرهنگي در دانشگاه‌هاي استان قم تأکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم، معاون استاني و مدير اجرايي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم از مرکز آموزش عالي غيرانتفاعي پويش بازديد کردند و طي نشستي با رئيس و معاونان آن مرکز پيرامون مسايل فرهنگي به تبادل نظر پرداختند.

معاون استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم، طي سخناني با اشاره به آيين‌نامه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، بهداشت و درمان و آموزش پزشکي، دانشگاه آزاد اسلامي و سياست‌هاي راهبردي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها مبني بر ساماندهي ستاد اقامة نماز در مراکز آموزش عالي استان  و اهميت تشکيل ستاد امر به معروف و نهي از منکر، گفت: اعزام مبلغ و مبلغه و پشتيباني از برنامه‌هاي فرهنگي از جمله همکاري‌هاي اين نهاد با مراکز آموزش عالي استان قم است.

حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندزاده، توجه به خوابگاه‌هاي دانشجويي را بسيار ضروري دانست و راه‌اندازي شوراي خوابگاه‌ها را کمک بزرگي به مرتفع کردن مسايل موجود در خوابگاه‌ها عنوان کرد.

رئيس مرکز آموزش عالي غيرانتفاعي پويش نيز به توانايي‌هاي اين مرکز اشاره کرد و فعاليت‌هاي فرهنگي انجام شده در مرکز آموزش عالي پويش را مثبت ارزيابي نمود.

دکتر توکلي برخي از مشکلات فرهنگي را عنوان و خاطر نشان ساخت: اميدواريم با بر تعاملات سازنده با نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري شاهد افزايش فعاليت‌هاي فرهنگي باشيم.

در ادامه مدير اجرايي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم، نيز اظهار داشت: حمايت و نظارت بر امور فرهنگي مراکز آموزش عالي استان بر عهدة اين نهاد است.

عباس شبان‌بناء گفت: اراية بسته‌هاي فرهگي و نمايشگاه‌هاي مرتبط از جمله زمينه‌هاي همکاري نهاد با ساير مراکز آموزش عالي استان است.

گفتني است معاون فرهنگي مرکز آموزش عالي غيرانتفاعي پويش، حجت‌الاسلام حسين رضايي‌قمي نيز طي گزارشي از فعاليت‌هاي فرهنگي اين مرکز بر لزوم افزايش تعاملات تأکيد کرد.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6153
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما