صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/5/23 دوشنبه حجت‌الاسلام آخوندزاده خبر داد: پذيرش شرکت‌کنندگان در طرح ضيافت انديشه دانشجويي از فردا معاون هماهنگي و فرهنگي ضيافت انديشه دانشجويي مرکز قم گفت: شرکت‌کنندگان در طرح ضيافت انديشه دانشجويي جهت پذيرش روزهاي 24 و 25 مردادماه فرصت دارند تا به دانشگاه قم مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندزاده با بيان اينکه در طرح ضيافت انديشه دانشجويي بيش 1400 نفر ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت:  اين در حالي است که 200 نفر بيش از ظرفيت ثبت‌نام شده است.

وي با بيان اينکه طرح ضيافت انديشه دانشجويي از 5 شهريور ماه شروع خواهد شد افزود: اين طرح از 5 شهريور ماه شروع و تا 17شهريورماه ادامه دارد و در اين مدت برنامه‌هاي مختلفي پيش‌بيني شده است.

معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي قم تصريح کرد: کلاس‌ها نيز از پنجم شهرويرماه به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به زمان برگزاري آزمون طرح ضيافت انديشه دانشجويي بيان داشت: آزمون طرح نيز 17 شهريورماه برگزار مي‌شود.

معاون هماهنگي و فرهنگي ضيافت انديشه دانشجويي مرکز قم با بيان اينکه داشتن کارت دانشجويي هنگام مراجعه جهت پذيرش در روزهاي اعلام شده ضروري است افزود: شرکت‌کنندگان بعد از پذيرش و تکميل پرونده، کارت دانشجويي طرح ضيافت و منابع و برنامه‌هاي کلاسي خود را دريافت مي‌کنند.
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6242
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما