منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
اخبار دانشگاهاخبار دانشگاه
مدير دانشجويي دانشگاه خبر داد:

ارائه غذا با يارانه در رستوران مكمل از امروز و برنامه ريزي گسترده براي توسعه خدمات/ افزوده شدن «بسته ميوه» به منوي انتخابي برنامه غذايي دانشجويان

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دكتر دهناد با اعلام اين خبر افزود: اين اقدام با هدف تامين مواد مغذي سالم و ايجاد تنوع در برنامه غذايي انجام شده است و دانشجوياني كه به هر دليلي تمايل دارند در وعده شام بجاي غذا، ميوه مصرف نمايند، از اين به بعد مي توانند در وعده شام گزينه بسته ميوه را انتخاب كنند.

وي افزود: اين بسته شامل سه يا چهار عدد ميوه متناسب با فصل مي باشد.

مدير دانشجويي دانشگاه پيرامون ارائه غذا در رستوران مكمل با يارانه ۶۰۰۰ توماني گفت: دانشجويان عزيز در صورت تمايل مي توانند از روز يكشنبه ۹۸/۷/۲۸ در وعده هاي ناهار و شام با انتخاب سلف از اين خدمت استفاده كنند.

دكتر دهناد همچنين استقبال مناسب از طرح ارائه غذاي نيم پرس كه به منظور جلوگيري از اسراف و كاهش دور ريز طراحي شده است، خبر داد و افزود: در اين طرح دانشجويان در صورت تمايل مي توانند با هزينه كمتر نصف (بر اساس بخشنامه صندوق رفاه) وعده هاي مد نظر خود را رزرو نمايند كه جزييات دقيق از سوي اداره تغذيه دانشگاه اطلاع رساني خواهد شد.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد در آينده نزديك خبرهاي خوبي در زمينه ارتقا رفاه دانشجويي و بهره گيري سامانمند از نظرات دانشجويي به اطلاع دانشجويان ارجمند خواهد رسيد.

عکس های مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما