منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
اخبار دانشگاهاخبار دانشگاه
رييس دفاتر نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم:

مردم به دانشگاهيان چشم اميد دارند

حجت‌الاسلام پوررضا، رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه‌هاي استان قم، گفت: عموم مردم، جهت رفع مشكلات خود به دانشگاهيان اميدوار هستند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمين پوررضا در مراسم آغاز سال تحصيلي دانشگاه‌هاي استان قم ابراز اميدواري كرد كه عمر و علم‌آموزي ما با بركت باشد و بتوانيم بهترين خدمت را به ملت خود و عالم بشريت داشته باشيم.
وي خاطرنشان كرد: دل‌هاي زيادي به افرادي كه به دانشگاه‌ها وارد شده‌اند اميد بسته‌اند. خيلي‌ها اميد دارند شما كه به دانشگاه‌ها وارد شديد، مشكلات جامعه را مرتفع كنيد.
حجت‌الاسلام و المسلمين اسماعيل پوررضا گفت: سعي كنيد از الآن همراه با ملت و مردم خود، آرزوهاي ملت خود را بشناسيد، اين آرزوها را تحليل كنيد و حتي در خوابگاه خود نصب كنيد.
وي تأكيد كرد: براي آينده‌ي مملكت نياز به انسان‌هاي بزرگ داريم، نياز به زنان و مرداني داريم كه در هر مقطعي كه هستند، روح بزرگي داشته باشند، و نياز است اين روح بزرگ با روح ملتي كه طي چهل سال گذشته توانستند در دنيا تأثيرات بزرگي بذارند، پيوند بخورد.
رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه‌هاي استان قم، با اشاره به آرزوهاي ملت ايران افزود: ملت ما دوست دارند كه سربلند و سرافراز باشند و مشكلات پيش‌پا افتاده را نداشته باشند. همچنين ملت ايران دوست دارند ملتي باشند كه نه تنها از نظر اقتصادي در رفاه باشد، بلكه در آزادي نيز ملتي آزادي باشند و اگر براي انجام كارهاي بزرگ مانعي بود بتوانند آن مانع را رفع كنند. ملتي آبرومند و شريف باشند كه سايرين بتوانند به آن تكيه كنند. آرزوي ملت ما اين است كه جوانان آن صفا و صميميت داشته باشند.
وي با تأكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري در ماه مبارك رمضان گذشته در جمع دانشجويان گفت: رهبر معظم انقلاب براي تحقق آرزوهاي ملت چهار راهكار معرفي كردند كه دانشجويان و اساتيد مي‌توانند به آن مراجعه كنند. ايشان در آن جلسه مطالبي گفتند كه هر جوان صادق و سالمي آن را بخواند قطعاً در جهت انجام آن‌ها قدم بر مي‌دارد.
گفتني است اين مراسم با حضور دانشجويان جديدالورود، اعضاي هيأت رئيسه و مسؤولان نهاد رهبري دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد و شركت‌كنندگان در پايان مراسم با قرائت ميثان‌نامه‌اي با كريمه‌ي اهل بيت(س) تجديد ميثاق كردند.

عکس های مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما