منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
اخبار دانشگاهاخبار دانشگاه
حجت الاسلام و المسلمين قرائتي در سي و چهارمين جشنواره قرآني دانشجويان كشور:

علوم حوزه و دانشگاه به تنهايي كافي نيست، با كسب يك مهارت براي آينده برنامه ريزي كنيد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه قم، همزمان با برگزاري سي و چهارمين جشنواره سراسري قرآن و عترت دانشجويان كشور در دانشگاه قم، حجت الاسلام و المسلمين قرائتي رئيس ستاد اقامه نماز كشور در مسجد الغدير دانشگاه قم سخنراني كرد.

رئيس ستاد اقامه نماز كشور ضمن قدرداني از مسئولين جشنواره، در ابتدا ضمن با بركت خواندن اين گونه جشنواره ها از مسئولين خواست جهت احياي قرآن و عمل به سفارشات قرآن با تمام توان تلاش كنند.

حجت الاسلام قرائتي ضمن انتقاد از غير مفيد بودن بعضي از دروس و علوم، از دانشجويان پسر خواست كه به دروس فعلي بسنده نكنند و در پي كسب يك مهارت باشند زيرا با كسب يك مهارت ولو غيرمرتبط با رشته دانشگاهي آن هم در كنار درس، زمينه را براي اشتغال و تشكيل زندگي در آينده آسانتر و بهتر مهيا كنند. زيرا بدون مهارت و شغل كسب درآمد و تشكيل زندگي دشوار مي شود.

ايشان از دانشجويان دختر نيز خواستند در صورت وجود خواستگار مناسب كه دو مؤلفه ايمان و اخلاق را داشت، ازدواج خود را به بهانه ادامه درس به تاخير نيندازند.

استاد علوم قرآني تلويزيون به دانشجويان توصيه كردند تا هر چه بيشتر با قرآن مأنوس شوند زيرا علمي است كه سراسر معرفت است و بي پايان. علمي كه تمامي ندارد و هر كلمه اش براي زندگي دنيا و آخرت سودمند است.

حجت الاسلام قرائتي ضمن توصيه به ورزش عملي به دانشجويان به جاي ديدن ورزش، از ايشان خواست كه از اوقات بيكاري استفاده كنند و تعطيلي را بهانه اي براي اتلاف وقت و عمر خود نكنند.

عکس های مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما