منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
اخبار دانشگاهاخبار دانشگاه
معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در مراسم اختتاميه جشنواره قرآني دانشجويان:

اعزام 2500 دانشجو زائر اولي در قالب طرح نهضت رضوي

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم گفت: در راستاي تفاهم‌نامه وزارت علوم و آستان قدس رضوي، بيش از 2هزار و 500 دانشجو زائر اولي در ايام اربعين به صورت رايگان به زيارت امام رضا(ع) مشرف مي‌شوند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، غلامرضا غفاري عصر امروز در اختتاميه سي‌وچهارمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان كه در مجتمع امين قم برگزار شد، عنوان كرد: وزارت علوم اهتمام ويژه‌اي به اعتلاي علوم قرآني دارد و برگزاري سي‌وچهار دوره از جشنواره قران و عترت دانشگاهيان تاييد كننده اين موضوع است.

وي افزود: بناي جمهوري اسلامي، ترويج و گسترش قرآن كريم و معارف آن است تاكنون اقدامات بسياري در اين راستا انجام گرفته است ولي بايد اين اقدامات ادامه داشته باشد تا تمام زندگي ما قرآني باشد و فرهنگ قرآن و عترت در تمام بخش‌هاي زندگي ما جاري و ساري شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم بيان كرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان هر دوره گسترش يافته است و در سي‌وچهارمين جشنواره قرآن و عترت، دانشجويان در 33 رشته و در 6بخش به رقابت پرداختند و اميدواريم شاهد گسترش بخش‌هاي جشنواره باشيم.

وي از امضاي تفاهم‌نامه وزارت علوم و آستان قدس رضوي در زمينه اجراي طرح "نهضت رضوي" خبرداد و ادامه داد: در راستاي اين تفاهم‌نامه، بيش از 2 هزار و 500 دانشجو زائر اولي در ايام اربعين به صورت رايگان به زيارت امام رضا(ع) مشرف مي‌شوند.

عکس های مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما