منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
اخبار دانشگاهاخبار دانشگاه
دكتر ديرباز در مراسم اختتاميه جشنواره قرآني دانشجويان:

حاملان و حافظان قرآن، مايه افتخار كشور هستند

رييس ‌سي‌ و چهارمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان گفت: حاملان و حافظان قرآن باعث افتخار جمهوري اسلامي ايران هستند و كشور به اين افراد مي‌بالد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمين عسكر ديرباز عصر امروز در اختتاميه سي‌وچهارمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان كه در مجتمع امين قم برگزار شد، عنوان كرد: دانشگاه قم افتخار مي‌كند كه ميزبان سي‌وچهارمين جشنواره سراسري قرآن و عترت دانشگاهيان است و برگزاري سي‌وچهار دوره از اين جشنواره كار عظيمي بود كه وزارت علوم موفق به انجام آن شده است.

وي افزود: شمع وجود قرآن به گونه‌اي است كه نايبان امام زمان(عج) و مراجع تقليد نيز خضوع و احترام بسياري نسبت به آن دارند و آيات اعظام صافي گلپايگاني، مكارم شيرازي و علوي گرگاني سلام خود را به متسابقين ابلاغ كردند.

رييس دانشگاه قم بيان كرد: زماني كه مساله ميزباني جشنواره توسط دانشگاه قم مطرح شد، مسئولان وزارت علوم استقبال كردند و در راستاي اجراي شكوهمند جشنواره حمايت كامل را انجام دادند و جوايز نفرات برگزيده را نيز تقبل كردند.

وي ادامه داد: حاملان و حافظان قرآن باعث افتخار جمهوري اسلامي ايران هستند و كشور به اين افراد مي‌بالد؛ جمهوري اسلامي ايران اين افتخار را دارد كه از قرآن و معارف اهل‌بيت(ع) تبعيت مي‌كند.

ديرباز تصريح كرد: قرآن معجزه پيامبر اكرم(ص) است و در تمام دوران‌ها و اعصار كارايي دارد و در جهان كنوني به مفسران و مجريان واقعي قرآن نياز داريم؛ به بركت جمهوري اسلامي ايران و خون شهدا؛ ايران اكنون مجري قرآن است.

وي اضافه كرد: به بركت جمهوري اسلامي ايران، قرآن و عترت جايگاه والا و ويژه‌اي پيدا كرده است ولي همچنان در ابتداي راه هستيم و بايد با بهره‌گيري از معارف قرآن و منويات مقام معظم رهبري، خادمان قرآن و عترت اهل بيت(ع) باشيم.

عکس های مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما