منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
اخبار دانشگاهاخبار دانشگاه
معاون عمراني سازمان برنامه و بودجه كشور در امور آموزش عالي:

الگوي مناسبي در زمينه سرعت و عملكرد صحيح مالي در پروژه هاي عمراني براي ساير دانشگاههاست.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، مهندس شفيعي معاون عمراني در امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه به همراه كارشناسان سازمان از پروژه هاي عمراني نيمه تمام يا بهره برداري شده از جمله استخر سرپوشيده، مجتمع امام خامنه اي، سالن ورزشي خواهران، خوابگاه متاهلين، تصفيه خانه فاضلاب، محوطه سازي ها سايت اصلي و ... بازديد نمودند.

در اين بازديد كه به منظور سنجش ميزان پيشرفت فيزيكي و بررسي هزينه كرد پروژه هاي عمراني و كنترل انطباق با ضوابط و قوانين بودجه مصوب براي هر پروژه صورت پذيرفت، مهندس شفيعي معاون عمراني آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه كشور ضمن اعلام رضايتمندي كامل از اقدامات انجام شده در دانشگاه قم بيان داشت:
دانشگاه قم را مي توان به عنوان الگوي مناسبي براي دانشگاه هاي كشور در زمينه جذب اعتبارات عمراني، حجم پروژه ها، سرعت فعاليت ها و هزينه كرد صحيح تخصيص هاي مالي و اوراق بهادار عنوان نمود.

در ادامه اين بازديد، رياست دانشگاه، معاون اداري و مالي، مديران امور مالي و برنامه و بودجه با هيئت بازديد كننده در جلسه مشتركي پيرامون افزايش اعتبارات، اولويت هاي دانشگاه در سرانه فضاهاي كالبدي، انتقال تجربيات به ساير دانشگاه ها و تصويب پروژه هاي جديد به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

گفتني است بر اساس قانون هر پروژه عمراني كه در دستگاه‌هاي دولتي و از جمله دانشگاه انجام ميشود، داراي رديف بودجه مشخصي بر اساس موافقت سازمان برنامه و بودجه مي باشد و آن بودجه ضرورتاً مي بايستي در همان پروژه مصرف شود و جابجايي ريالي از اعتبارات به ساير رديف ها ممنوع است.

عکس های مرتبط :

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما