منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
به همت جهاد دانشگاهي و به ميزباني دانشگاه قم صورت پذيرفت: نشست شوراي روابط عمومي هاي استان در دانشگاه قم

به گزارش روابط عمومي دانشگاه قم، صبح امروز 26 دي ماه 96 نشست تخصصي روابط عمومي هاي استان قم در سالن آمفي تئاتر انديشه دانشگاه قم تحت عنوان "نشست تخصصي نوانگار" به همت جهاد دانشگاهي دانشگاه قم صورت پذيرفت.

در ابتداي اين نشست آقاي سيد عليرضا طباطبائي مدير كل روابط عمومي استانداري قم ضمن خير مقدم به مسئولين روابط عمومي استان، به مناسبت هاي دهه فجر و مناسبت هاي پيش رو پرداخت و سپس ضمن تاكيد بر ارسال منظم گزارش ها جهت ارزيابي روابط عمومي ها در 28 ارديبهشت ماه سال آينده، از مسئولين روابط عمومي ها درخواست كرد هرگونه افتتاح در دهه فجر كه در ادارات خود دارند را به روابط عمومي استانداري اطلاع دهند. وي بيان كرد:

دكتر بهشتي به عنوان مسئول برگزاري ستاد دهه فجر استان قم منصوب شده است و اميدواريم كه نهادهاي مختلف استان با اين ستاد همكاري كنند.

سپس جناب آقاي دكتر حيدري رياست جهاد دانشگاهي واحد استان قم صحبت نموده و بيان داشت:

اميدواريم كه خروجي برنامه امروز كه به همت جهاددانشگاهي واحد استان قم در دانشگاه قم برگزار شد به نشاط بيشتر فعاليت هاي روابط عمومي بيانجامد و فعاليت هاي روابط عمومي بايد با اصول نوين و به شكل مستمر انجام شود و دسترسي به علم روز از مهمترين وظايف روابط عمومي ها است.

در ادامه جناب آقاي حميدرضا ابراهيمي رئيس روابط عمومي دانشگاه قم به صحبت پرداخت. وي ضمن قدرداني از تعامل و ارتباطات هاي موثر با ادارات و ارگانهاي استان، به مساله پيام رسان هاي داخلي اشاره داشت و گفت:

از مسائل بسيار مهمي كه بايد به آن بپردازيم آن است كه با پيام رساني كه سرورهاي آن در خارج از كشور است نمي توانيم كار خود را گره بزنيم و بايد از پيام رسانان داخلي خود استفاده كنيم؛ در دانشگاه قم از دو سال گذشته از پيام رسانان ملي استفاده كرديم ولي از تلگرام نيز غافل نشديم؛ مهمترين مبحث در عرصه روابط عمومي در داخل مجموعه، تفاهم سازماني است.

در ادامه اين نشست دكتر محمد عاملي به مباني شكل گيري افكار عمومي پرداخته و بيان داشت:

افكار عمومي در دنياي مدرن به سمت اجتماعات بزرگ پيش رفته اما ما در دنياي پسامدرن باز به سمت محلي شدن و خرد شدن پيش مي رويم چرا كه مثلا اخبار محلي به علت تاثيرگذاري بيشتر بر زندگي مردم حساسيت زاتر مي باشد.

دكتر عاملي همچنين افزود:

نيازسنجي اين افكار عمومي هم از پنجره هاي مختلفي مثل نظرسنجي خياباني، فضاي مجازي مثل تلگرام و..  بدست مي آيد اما بايد دانست كه تاثير ما در فضايي مثل تلگرام به مراتب كمتر از تاثيرگذاري تلگرام بر ماست.

در ادامه دكتر مهدي رفيعي بهابادي پيرامون كاربرد نظرسنجي در روابط عمومي پرداخت و در مورد اصول نمونه گيري صحبت كردند. اصول كلي پرسشنامه، نحوه نمونه گيري و روش هاي گردآوري اطلاعات از مباحثي بود كه دكتر رفيعي به آن پرداخت.

دكتر محمد حسين نادري نيز از ديگر اساتيدي بود كه پيرامون نقش آمار و اطلاعات در فرآيند برنامه ريزي و روش هاي جمع آوري داده ايراد سخن نمود.

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما