منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري





در تالار شيخ مفيد دانشگاه برگزار شد: تجليل از پژوهشگران برتر دانشگاه و معارفه دكتر فراهاني معاون جديد پژوهش و فناوري





همزمان با گراميداشت هفته پژوهش، صبح دوشنبه 27 آذر ماه 96، آئين تجليل از پژوهشگران برتر دانشگاه قم، با حضور حجت الاسلام و المسلمين دكتر ديرباز و معاونين فرهنگي، دانشجويي و پژوهشي و همچنين رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در تالار شيخ مفيد دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در اين مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمين دكتر سيد محمد جواد وزيري فرد در سمت معاونت پژوهشي دانشگاه تقدير و به عمل آمد و دكتر فراهاني فرد به عنوان معاون جديد پژوهشي دانشگاه قم معرفي گرديد.

حجت الاسلام والمسلمين دكتر ديرباز ضمن قدرداني وتجليل از زحمات حجت الاسلام والمسلمين دكتر وزيري فرد، ايشان را شخصي خدوم به دانشگاه دانست و براي ايشان آرزوي توفيق و سربلندي كرد.

حجت الاسلام والمسلمين دكتر وزيري فرد نيز در اين مراسم اظهار داشت: از مهمترين مسائل مورد توجه جهان امروز در تمامي كشور ها مسئله پژوهش است، اما با توجه به رشد علمي پزوهش در چند دهه اخير در كشور هم اكنون متاسفانه شاهد كاپيتولاسيون پژوهشي در كشور هستيم؛ به نحوي كه پس از اجراي برجام، به صورت مستقيم و غير مستقيم تمامي مراكز علمي به خصوص دانشگاه ها را از پرداختن به مقوله هاي پژوهشي باز ميدارند.

ايشان ضمن انتقاد از بودجه هاي اختصاص يافته به مسئله پژوهش، تصريح كرد: بودجه اعلام شده از سوي دولت در بخش پزوهش بيش از 5.3ميليارد ميباشد و اين پرسش ايجاد ميشود كه اين بودجه صرف چه اموري گرديده است و اين در حاليست كه طبق گفته معاونين اداري و مالي، بودجه پزوهش منفي و زير صفر ميباشد.

در اين مراسم كه به همت معاونت پژوهشي برگزار گرديد، از 22نفر از پژوهشگران برتر دانشگاهي تجليل و قدرداني به عمل آمد.

لازم به ذكر است از بين اين تعداد از پژوهشگران، اساتيد هيات علمي يعقوب نوروزي دكتري رشته علم اطلاعات و دانش شناسي، طاهر رجايي دكتري تخصصي عمران، بابك مير تميز دوست دكتري تخصصي شيمي معدني و بهزاد لك دانشجوي دكتري مهندسي فناوري اطلاعات به عنوان پژوهشگران برتر استاني انتخاب گرديدند كه در اين مراسم از آن ها نيز تقدير و تشكر ويژه به عمل آمد.

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما