منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
دكتر حاج بابايي در جمع دانشگاهيان دانشگاه قم: تنها راه مقابله با دشمن، تفكر حججي‌ها و احمدي‌روشن‌هاست

نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه «دشمن فقط از دو نقطه ضعف عقب نشيني مي‌كند»، گفت: اين دونقطه ضعف يكي تفكر مقاومت امثال سردار سليماني‌ها و شهيد حججي‌ها و ديگر تفكر علمي احمدي‌روشن‌هاست.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ، حميدرضا حاجي بابايي در همايش روز دانشجو در دانشگاه قم، اظهار كرد: آمريكا با ايجاد يك ارتش پارتيزاني عظيم به نام داعش - كه ريشه تفكر آن‌ها به قرن هشتم و وهابيت برمي‌گردد و نگاهشان مخالفت با اهل بيت(ع) و عاشورا بود - هدف ايجاد شكاف بين اهل تسنن و تشيع را دنبال مي‌كرد كه شكست خورد.

وي ادامه داد: دليل قدرتمند شدن داعش، الگو گرفتن و استفاده از فرهنگ شهادت‌طلبي موجود در تشيع بود اما چون اين الگو تقليدي و ريشه نداشت، شكست خورد. داعش در منطقه شكست خورد و از صحنه روزگار محو شد ولي همچنان تفكر داعشي ادامه دارد؛ اين تفكر خطرناك است و آمريكا همچنان به دنبال توطئه ديگر براي گسترش اين تفكر مي‌باشد.

وي افزود: ما در طول تاريخ انقلاب اسلامي همواره با آمريكا پنجه در پنجه  بوده‌ايم، اين پيكار عقب‌نشيني ندارد و عقايد ما هميشه با آمريكا در هماورد است، در اين چند ساله هميشه آمريكا در اين پيكار شكست خورده است؛ لذا به دنبال اين است كه با ايجاد جنگ و التهاب در منطقه به اهداف خود دست پيدا كند.

نماينده مردم همدان در مجلس همچنين درباره مذاكرات هسته‌اي اظهار كرد: يك هيئت حاكمه در آمريكا وجود دارد كه تصميمات كلان را مي‌گيرند، زماني اوباماي سياه پوست مي‌تواند اهداف آنان را پيش ببرد و امروز سياست‌شان اين است كه با سركار آوردن ترامپ و ديوانه جلوه دادن او تمام منطق‌ها و قواعد جهاني را زير پا بگذارند و از خطوط قرمز عبور كنند و هركار غير معمولي را انجام دهند.

وي افزود: آمريكا امروز به اين نتيجه رسيده است كه با منطق نمي‌تواند با ايران مقابله كند و مي‌خواهد در خارج از چارچوب مذاكرات هر كاري كه از دست‌شان برمي ايد براي خروج از خط قرمز ها انجام دهند، ولي نمي‌خواهند به اين اذعان داشته باشند و براي پيشبرد اهداف خود ترامپ ديوانه را جلو انداخته‌اند.

وي در ادامه صحبت‌هاي خود درباره دشمني آمريكا اظهار داشت: آمريكا فقط از دو نقطه ضعف عقب‌نشيني مي‌كند، اين دونقطه ضعف يكي تفكر مقاومت امثال سردار سليماني‌ها و شهيد حججي‌هاست كه آمريكا را از پاي درمي‌آورد و ديگر نقطه ضعف آن‌ها تفكر علمي احمدي‌روشن‌هاست كه آمريكا نمي‌تواند جلوي اين دوتفكر بايستد و عقب نشيني خواهد كرد.

وزير اسبق آموزش و پرورش در خصوص روز دانشجو نيز اظهار كرد: دانشجو بايد پيشتاز باشد، دانشجوي جوان و پرانرژي، نوك پيشرو جامعه است و بايد حرف اول را در جامعه بزند و نماد قدرتمند بيان مشكلات اجتماعي باشد. دانشجو ممكن است سليقه خاصي داشته باشد ولي نبايد سليقه‌اي رفتار كند و حركات دانشجويي نبايد قرباني حركات سياسي شود؛ دانشجو بايد جلوي زياده‌خواهي و اشرافي‌گري را بگيرد و مسئولين احساس كنند تحت نظارت دانشجو هستند و بدانند اگر خوب عمل نكنند مورد نقد دانشجويان قرار خواهند گرفت.

فايلها
حاجي.jpg 189.643 KB
خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما