منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
پيام تبريك رياست دانشگاه به مناسبت پيروزي‌بزرگ جبهه مقاومت بر شجره خبيثه داعش

بسم الله الرحمن الرحيم
پيروزي عظيم جبهه‌ي بزرگ مقاومت اسلامي بر شجره‌ي خبيثه‌ي داعش را به پيشگاه مقام معظم رهبري و همه‌ي علاقه‌مندان به انقلاب اسلامي تبريك عرض مي نمايم.

اين گروه جنايت‌كار كه دست‌پرورده‌ي شبكه‌هاي صهيونيستي و تكفيري بود، در سال‌هاي اخير با حمايت دولت آمريكا و برخي دولت‌هاي منطقه، خسارت‌هاي بسيار بزرگي در كشورهاي اسلامي به ويژه عراق و سوريه به‌بار آورد. چه بسيار خون‌هاي پاك مظلومان بر زمين ريخت و اين جنايات لكه‌اي است پاك ناشدني كه در تاريخ نشاني از ننگ بر پيشاني نظام‌هاي فاسد غربي و مرتجعين بر جاي گذاشت.

به لطف پروردگار؛ با رهبري و مديريت هوشمندانه و قاطع حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي، فتواي مرجعيت، جانفشاني نيروهاي مدافع حرم و مجاهدت تاريخي سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سليماني، اين شجره خبيثه در كمال ناباوري جهانيان درهم كوبيده شد.

اينجانب به روان پاك امام راحل و شهيدان راه اسلام و انقلاب به ويژه شهداي مظلوم مدافع حرم درود مي‌فرستم. از خداي متعال فرج حضرت وليعصر(عج)، ريشه‌كني كامل استكبار و عناصر تكفيري، طنين انداز شدن نداي روح‌بخش اسلام راستين، نجات مستضعفين عالم و طول عمر و سلامتي مقام معظم رهبري را مسالت مي نمايم.

عسكر ديرباز
رئيس دانشگاه

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما