منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آر.اس.اس
آلبوم تصاویر
اخبار
اخبار دانشگاه
اطلاعیه های صفحه اول
پیوندهای مرتبط
تیتر اخبار
جستجو در کل سایت
دانشگاه قم
روابط عمومی
روابط عمومی در سخنان مقام معظم رهبری
زمان ديجيتال سرور
سایر متن عمومی
متون عمومي
معرفی همایش ها و کارگاه ها
منوی اصلی سایت
ورود كاربران
نوار راهبري
تیتر اخبار
وزير علوم تاكيد كرد: لزوم گسترش نگاه قرآني به مسائل در سطح جامعه

وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: در دنياي كنوني و شرايط فعلي جامعه، بيش از پيش به گسترش قرآن و فهم و نگاه قرآني نسبت به مسائل نياز داريم.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، منصور غلامي عصر امروز در اختتاميه سي‌ و چهارمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان كه در مجتمع امين قم برگزار شد، عنوان كرد: انس با قرآن يك حصن حصين براي همه جوانان علي‌الخصوص دانشجويان است و بر همين اساس بايد مفاهيم قرآني بين جوانان گسترش پيدا كند.

وي با بيان اينكه آشنايي جوانان با قرآن باعث مي‌شود كه از مسائل و آسيب‌ها دور بمانند، افزود: يكي از ماموريت حاملان و حافظان قرآن اين است كه آموخته‌هاي خود را به ديگر دانشگاهيان و جوانان انتقال دهند و به هر نحوي كه مي‌توانند جوانان را به سمت قرآن و عترت سوق دهند.

وزير علوم بيان كرد: علوم طبيعي و تجربي توسعه زيادي پيدا كرده است ولي انسان در همه جاي عالم به علوم قرآني و الهي تكيه دارد و به آن چنگ مي‌زند؛ ارتباط و انس با قرآن بايد در جهان گسترش پيدا كند تا مسلمانان و كساني كه مي‌خواهند مسلمان شوند، با قرآن آشنا شوند.

وي ادامه داد: امروزه دستيابي به مفاهيم و اطلاعات بسيار آسان شده است و اين يك ظرفيت براي فعالان علوم قرآني است تا به نشر معارف قرآن بپردازند و يك شبكه جهاني قرآني تشكيل دهند، اين موضوع با استفاده از فضاي مجازي به آساني در اختيار است و بايد از اين ظرفيت جهت تشكيل شبكه بزرگ نشر معارف قرآن كريم در سطح جهاني استفاده شود.

غلامي تصريح كرد: در دنياي كنوني و شرايط فعلي جامعه، بيش از پيش به گسترش قرآن و فهم و نگاه قرآني نسبت به مسائل نياز داريم؛ اين موضوع بايد مورد توجه قرار گيرد و براي گسترش مفاهيم قرآن در جامعه تلاش كنيم.

خانه | بازگشت | Guest (Qomuniguest)

روابط عمومی دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما