جمعه 10 فروردين 1403   02:12:58
اخبار تصویری





با حضور معاون برنامه ريزي استاندار آيين کلنگ زني چند پروژه در دانشگاه قم برگزار شد

ظهر امروز در دانشگاه قم آيين کلنگ زني با حضور معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري قم، رياست و تعدادي از معاونين دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه قم، ظهر امروز با حضور سيد حسن رضوي معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري قم، دکتر ديرباز رياست دانشگاه و تعدادي از معاونان و مسئولين دانشگاه قم کلنگ چند پروژه عمراني در دانشگاه قم به زمين خورد.

در اين مراسم سيد حسن رضوي کلنگ چند پروژه عمراني چون استخر سرپوشيده، فاز دوم دانشکده فني مهندسي و احداث درب دوم دانشگاه را به زمين زد و از پروژه هاي خوابگاه دخترانه کوثر، مجتمع آموزشي خواهران، مجموعه فرهنگي آموزشي اساتيد و خانه فرهنگ بازديد کرد.

در ادامه رضوي و مسئولين دانشگاه بر سر مزار دو شهيد گمنام در دانشگاه قم حاضر شده و به فاتحه خواني و تجليل از مقام شهيد پرداختند.

در انتها رضوي در گفت گويي با روابط عمومي دانشگاه قم، با اشاره به اين که دانشگاه قم به عنوان دانشگاه مادر در استان قم هميشه مورد توجه بوده است، اظهار داشت: همواره مسئولين امر دانشگاه چه در زمان مرحوم قاضي که زحمات زيادي کشيدند چه تا الان که دکتر ديرباز تشريف دارند اهتمام زيادي دارند.

وي خاطرنشان کرد: بحث دانشگاه و علم آموزي در دين ما همواره از اهميت بالايي برخوردار بوده است و ماهم در خدمت دانشگاه و علم هستيم و خوشحال هم مي شويم که بتوانيم کاري انجام دهيم.

رضوي بيان داشت: با توجه به شرايط فعلي دولت ما سعي مي کنيم پروژه هاي نيمه تمام را در اولويت قرار دهيم و پروژه هاي جديد را فعلا اجازه شروع نمي دهيم ولي در زمينه دانشگاه يک محدوديت هايي است که اين محدوديت ها مي تواند پروژه هاي دانشگاهي را قابل توجيه نمايد.

وي تصريح کرد: به همين خاطر است که ديدگاه ما نسبت به دانشگاه متفاوت تر است و هر کمکي که در زمينه دانشگاه از ما برآيد دريغ نمي کنيم و تمام تلاش خود را مي کنيم تا پروژه هاي دانشگاهي به طور کامل و به نحو احسن انجام شود.

رضوي ابراز داشت: بر همين اساس و با توجه به اهتمام و پيگيري دکتر ديرباز نسبت به تکميل مجموعه هاي زيرساختي دانشگاه مانند بحث تامين آب، فضاي سبز، تکميل ساختمان ها، دانشکده ها، مجموعه هاي ورزشي و محوطه سازي دانشگاه که از ضرورت بالايي برخوردارند ما نيز در حد توان تمام تلاش خود را در اين راستا انجام مي دهيم.

وي تاکيد کرد: در اين ميان مسئولين استان و مسئولين دانشگاه بايد با کمک همديگر تا بتوانند نياز مجموعه را و خواست دانشجويان را برطرف کرده و بستر را فراهم کنيم تا از ظرفيت ها استفاده کنيم که قاعدتا اين اتفاق خواهد افتاد ولي فعلا با توجه به اين که در ميا نه سال 93 قرار داريم تنها مي توانيم از يک ظرفيت هاي خاص استفاده مي کنيم و  رشد اصلي را در سال مالي 94 لحاظ مي کنيم.
گزارش تصويري اين خبر را در روزهاي آينده منشر خواهد شد.

نظرات خود درباره اين خبر را به سامانه جامع پيام اميد روابط عمومي دانشگاه به شماره هزار، سي دو، هزار(1000321000)ارسال فرماييد.

تعداد بازديد اين صفحه: 9153
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)

تست 1 فوتر
مجری سایت : شرکت سیگما