جمعه 7 ارديبهشت 1403   00:45:22
پردیس خواهران
ثيت نام دانشجويان کارشناسي ارشد ورودي جديدخواهران آغاز شد

دکتر مقياسي مدير آموزش دانشگاه آغاز سال تحصيلي جديد را 22 شهريور ماه اعلام کرد و افزود: 15 شهريور شروع انتخاب واحد دانشجويان جاري مي باشد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه قم، مدير آموزش دانشگاه ضمن تبريک و خير مقدم به پذيرفته شدگان دانشگاه قم، در مورد ثبت نام دانشجويان ارشدجديد الورود گفت: دانشجويان جديد الورود مقطع کارشناسي ارشد پس از بارگذاري مدارک در سامانه جامع گلستان که اطلاعات آن در سايت دانشگاه موجود مي باشد؛ مي بايست در دانشگاه حضور يافته و مراحل ثبت نام خود را تکميل نمايند.

وي افزود ضروري است برادران جهت انجام مراحل ثبت نام به کتابخانه مرکزي دانشگاه و خوهران به پرديس خواهران دانشگاه، در روزهاي دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه به تفکيک دانشکده مراجعه نمايند.

دکتر مقياسي گفت:ثبت نام در روز دوشنبه جهت رشته هاي زيرمجموعه دانشکده هاي علوم پايه، فني مهندسي و ادبيات و علوم انساني؛ روز سه شنبه حقوق و الهيات و روز چهار شنبه مديريت و پرديس دانشگاهي مي باشد

وي در پايان افزود تعداد پذيرفته شدگان نهايي مقطع کارشناسي ارشد اعم از روزانه و شبانه و پرديس در دانشگاه قم در سال تحصيلي جديد را 1238 نفر اعلام کرد

 


تعداد بازديد اين صفحه: 5630
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)

تست 1 فوتر
مجری سایت : شرکت سیگما