پنجشنبه 30 فروردين 1403   13:14:00
کتابخانه کوثرکتابخانه کوثر
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 1052444
تعداد بازديد از سايت: 129909880
تعداد بازديد زيرپورتال: 1052444
اين زيرپورتال امروز: 80
در امروز: 9758
اين صفحه امروز: 80
اخبار و تازه هااخبار و تازه ها
1398/9/3 يكشنبه برنامه هاي هفته كتاب و كتابخواني

كتابخانه كوثر به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني و روز كتابدار با تدارك برنامه هايي اين هفته را گرامي داشت؛

-       برگزاري نمايشگاهي با عنوان"كتابخانه كوثر از آغاز تا كنون"

-       نمايشگاه فروش كتابهاي درسي و غير درسي دست دوم ؛

-       رونمايي از آثار تاليفي اساتيد محترم واحد خواهران خانم دكتر رامين(گروه فلسفه)، دكتر آشفته (گروه مهندسي عمران) و استاد غلامي (گروه علم اطلاعات و دانش شناسي)؛

-       اجراي طرح وقف كتاب در گردش:  با اجراي طرح فراخوان  "اهداي كتاب، تبادل دانايي" و با الهام گيري از سنت زيباي وقف وگسترش فرهنگ كتابخواني هر اهدا كننده كتاب مي تواند كتاب هاي مازاد بر نياز خود را اهدا نمايد و نيز از كتابهاي اهدا شده انتخاب نمايد.

-        - انتشار خبرنامه ويژه هفته كتاب

-        - بازديد جمعي از دانشجويان دانشگاه فرهنگيان حضرت معصومه از كتابخانه كوثر؛
- تدارك برگزاري كارگاه آشنايي با پايگا هاي فارسي و لاتين و همچنين كارگاه پايان نامه نويسي

- همچنين در روز سه شنبه 28/8/98 و به منظورتجليل از كتابداران دانشگاه قم مراسمي در سالن مرجع كتابخانه كوثر برگزار گرديد. در اين مراسم كه رياست دانشگاه قم، جناب آقاي دكتر ديرباز و نيز معاون محترم پژوهش جناب آقاي دكتر فراهاني و رياست پرديس خواهران سركار خانم دكتر برقعي و مديران محترم واحد خواهران و آقاي رجبيان دبير مكتا و اساتيد گروه علم اطلاعات و دانش شناسي و كتابداران 
دانشگاه قم حضور داشتند، از كتابداران هر دو مجموعه و نيز اساتيد و دانشجويان فعال در حوزه كتابخانه با اهداي لوح تقدير تشكر و قدرداني شد.


در اين مراسم ابتدا خانم دكتر ساطع مدير آموزش و پژوهش واحد خواهران ضمن عرض خير مقدم به مهمانان برنامه و گراميداشت هفته كتاب،  از تلاش و حمايتهاي مسوولان دانشگاه در ساماندهي فضاي جديد براي كتابخانه تشكر و قدرداني كردند . در ادامه رياست دانشگاه قم ضمن برشمردن اهميت كتاب و بزرگداشت اين هفته و تلاش در جهت گسترش فرهنگ كتابخواني، از كتابداران خواست تا با برخورد مناسب و گشاده رويي، كتابخانه را به فضايي روح بخش و جذاب مبدل سازند.

معاون محترم پژوهش نيز در سخناني ضمن تبريك اعياد ربيع و تقارن آن با هفته كتاب و روز كتابدار از خريد نرم افزار ديجيتال كتابخانه در هفته پژوهش خبر دادند و نيز خواستار هدفمند شدن تهيه و خريد منابع كتابخانه بر اساس نيازهاي آموزشي شدند.

اقاي رجبيان سخنران ديگر اين جلسه ضمن تبريك كسب رتبه دانشگاه قم در ايرانداك و نيز پيشرو بودن دانشگاه قم درپيشبرد اهداف مكتا، خواستار شبكه اي شدن كتابخانه ها در سطح قم شدند. همچنين برخي از اساتيد و مسوولان كتابخانه هاي دانشگاه ضمن تبريك روز كتابدار درخواستها و برنامه هاي خود را بيان كردند.

تعداد بازديد اين صفحه: 4249
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

كتابخانه كوثر - واحد خواهران دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما