اختصاص زيرپورتال اداري در وب سايت:
باتوجه وب سايت دانشگاه يک پورتال سازماني است که در آن هر يک از واحدهاي دانشگاه داراي يک زيرپورتال اختصاصي بوده که مديريت محتوا و ساختار آن توسط يک از کارشناسان همان واحد انجام مي شود. فرآيند ايجاد و اختصاص زيرپورتال واحدهاي اداري، آموزشي و علمي به شرح ذيل مي باشد:
1- ارسال درخواست کتبي واحد درخواست کننده از طريق حوزه معاونت مرتبط به معاون پژوهش و فناوري دانشگاه
2- تاييد درخواست توسط معاون پژوهش و فناوري و ارسال آن براي مدير فناوري و اطلاعات جهت تاييد و دستور
3- تاييد مديري فناوري و اطلاعات و ارجاع آن به مسئول فني وب سايت
4- اعلام موافقت با ايجاد زيرپورتال به واحد درخواست کننده توسط مسئول فني وب سايت
5- معرفي مدير محتواي زيرپورتال توسط مسئول واحد درخواست کنند که از لحاظ فني مورد تاييد مسئول فني وب سايت باشد.
6- اعلام ساختار اطلاعات صفحه اول زير پورتال توسط مدير محتوا جهت پياده سازي زيرپورتال
7- پياده سازي زيرپورتال و ساختار اعلام شده و اختصاص مجوزهاي لازم به شناسه کاربري شبکه مدير محتوا جهت دسترسي به بخش مديريت
8- تدوين اطلاعات اوليه جهت درج در زيرپورتال به صورت متني
9- آموزش مديريت محتواي زيرپورتال به مدير محتواي معرفي شده و بارگذاري اطلاعات اوليه
10- تحويل زيرپورتال به مدير محتوا و ادامه کار تکميل و بروز رساني محتوا توسط مدير محتوا
پس از طي اين فرآيند کليه پشتيباني هاي فني لازم برعهده مسئول فني وب سايت بوده و کليه امور مربوط به مديريت محتوا و ساختار برعهده مديرمحتواي زيرپورتال مي باشد.