اخبار دانشگاه
1398/7/11 پنجشنبه معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در مراسم اختتاميه جشنواره قرآني دانشجويان: اعزام 2500 دانشجو زائر اولي در قالب طرح نهضت رضوي

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم گفت: در راستاي تفاهم‌نامه وزارت علوم و آستان قدس رضوي، بيش از 2هزار و 500 دانشجو زائر اولي در ايام اربعين به صورت رايگان به زيارت امام رضا(ع) مشرف مي‌شوند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، غلامرضا غفاري عصر امروز در اختتاميه سي‌وچهارمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان كه در مجتمع امين قم برگزار شد، عنوان كرد: وزارت علوم اهتمام ويژه‌اي به اعتلاي علوم قرآني دارد و برگزاري سي‌وچهار دوره از جشنواره قران و عترت دانشگاهيان تاييد كننده اين موضوع است.

وي افزود: بناي جمهوري اسلامي، ترويج و گسترش قرآن كريم و معارف آن است تاكنون اقدامات بسياري در اين راستا انجام گرفته است ولي بايد اين اقدامات ادامه داشته باشد تا تمام زندگي ما قرآني باشد و فرهنگ قرآن و عترت در تمام بخش‌هاي زندگي ما جاري و ساري شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم بيان كرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان هر دوره گسترش يافته است و در سي‌وچهارمين جشنواره قرآن و عترت، دانشجويان در 33 رشته و در 6بخش به رقابت پرداختند و اميدواريم شاهد گسترش بخش‌هاي جشنواره باشيم.

وي از امضاي تفاهم‌نامه وزارت علوم و آستان قدس رضوي در زمينه اجراي طرح "نهضت رضوي" خبرداد و ادامه داد: در راستاي اين تفاهم‌نامه، بيش از 2 هزار و 500 دانشجو زائر اولي در ايام اربعين به صورت رايگان به زيارت امام رضا(ع) مشرف مي‌شوند.