مديريت امور پژوهشي
منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
Page Footer
آلبوم تصاوير
اخبار و اطلاعیه ها
بازديدها
پیوند های مرتبط
تصوير ها
جوایز و افتخارات پژوهشی
دانشگاه قم
زمان ديجيتال سرور
سایر
عنوان پورتال
کارشناسان
گروه امور پژوهشی
گروه امور فناوری
معرفی مدیریت پژوهش و فناوری
منوی اصلی سایت
ورود كاربران

به منظور ارتباط پيوسته و هدفمند  دانشجويان دكتري با ساير دانشگاه ها و موسسات علمي و پژوهشي معتبر داخلي و خارجي با هدف اعتلاي موقعيت علمي و فناوري كشور و حضور در عرصه هاي علمي بين المللي آيين نامه  و شيوه نامه هاي ذيل جهت استفاده از فرصت هاي مطالعاتي ويژه دانشجويان دكتري دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و پژوهشي تدوين شده است.

شيوه نامه اجرايي استفاده از فرصت كوتاه مدت تحقيقاتي دانشجويان دكتري 


كاربرگ مشخصات دانشجو بر اساس گذرنامه

سند تعهد(وثيقه ملكي)

سند تعهد(كارمندي)

فرم تعهد اقامت كمتر از 180 روز

فرم پذيرش مقاله و تمديد مدت فرصت مطالعاتي

مدارك لازم جهت صدور حكم و تسويه حساب فرصت مطالعاتي

مدارك لازم جهت بهره مندي از مزاياي شركت در سمينارهاي علمي خارج از كشور (ويژه دانشجويان دكتري بورسيه دانشگاه)

راهنماي كاربري فرآيند فرصت مطالعاتي دانشجويان دكتري




به منظور تشويق دانشجويان دانشگاه قم جهت انتشار مقالات در مجلات علمي معتبر داخلي و بين المللي، و همچنين ارائه مقالات در كنفرانس ها و همايش هاي ملي و بين المللي شيوه نامه تشويق مقالات دانشجويي تدوين شده است. اين تشويقي به صورت نقدي به حساب نويسندگان مقاله واريز خواهد شد.

شيوه نامه تشويق مقالات دانشجويي


مراحل و شرايط دريافت هزينه تشويق مقالات دانشجويي:

1- ورود اطلاعات كامل مقاله در بخش پژوهشي نرم افزار گلستان و بارگذاري نسخه الكترونيكي آن

2- تكميل فرم مربوطه:

 فرم تشويق مقالات چاپ شده در مجلات، دانشجويي

 فرم تشويق مقالات چاپ شده در همايش ها، دانشجويي


3- تحويل فرم تكميل شده به گروه امور پژوهشي واقع در ساختمان سازمان مركزي دانشگاه يا ارسال از طريق ايميل pajooheshi@qom.ac.ir  

جهت هر گونه سوال با كارشناس محترم پژوهش (آقاي چراغي) با شماره تلفن  32103345-025  تماس حاصل نماييد.


اطلاعات تماس كل واحد:

نام و نام خانوادگي
سمت
تلفن
پست الكترونيك
دكتر علي احساني
مدير امور پژوهشي
32103332
32103321
pajooheshi@qom.ac.ir
محمدحسين آقايي
رئيس گروه امور فناوري
32103343
رضا سليماني

اكبر چراغي
رئيس گروه امور پژوهشي

كارشناس امور پژوهشي
32103334

32103345



آدرس: قم - بلوار الغدير - جنب شهرك قدس- دانشگاه قم - سازمان مركزي - مديريت امور پژوهشي

تلفكس : 32851600-025

به منظور ارتقاي کيفيت رساله‌هاي دکتري در جهت انطباق با نيازهاي اساسي کشور، گسترش نهضت توليد علم و حل علمي مشکلات کشور، تقويت و تسهيل حضور و تلاش تمام وقت دانشجويان دکتري در دانشگاه‌ها و مراکز علمي و پژوهشي، در راستاي تحقق اهداف چشم‌انداز بيست ساله جمهوري اسلامي ايران مبني بر دستيابي کشور به جايگاه اول علمي و فناوري در منطقه آسياي جنوب غربي، آيين نامه اجرايي طرح اعطاي پژوهانه به دانشجويان دکتري بر اساس مصوبه معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به شمارة 9748/1/ص مورّخ 28/5/88 تهيه و تدوين شده است.
همچنين به منظور ايجاد وحدت رويه و اجراي يکسان و هماهنگ طرح اعطاي پژوهانه رساله به دانشجويان دکتري، شيوه نامه طرح يادشده توسط معاونت علمي و پژوهشي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري تهيه و تدوين گرديده (مستندات ذيل) و جهت اجرا به وزارتين علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشکي اعلام شده است.

شيوه نامه

الحاقيه شيوه نامه اجرايي طرح پژوهانه دانشجويان دکتري


فرم هاي موردنياز

کاربرگ دريافت پژوهانه دانشجويان دکتري

اولويت هاي تحقيقاتي

تازه هاي پژوهانه

فراخوان مرحله هشتم پژوهانه دانشجويان دکتري

به منظور تشويق اعضاي هيئت علمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري جهت انتشار مقاله در مجلات علمي معتبر بين المللي و داخلي با هدف ارتقاء جايگاه ويژه ايران در توليد علم جهان و نيز تقويت و گسترش نشريات علمي معتبر داخلي براي تحقق اهداف سند چشم انداز و نقشه جامع علمي كشور شيوه نامه تشويق نويسندگان مقالات منشر شده در نشريات علمي معتبر بين المللي و داخلي براي دانشگاه ها و موسسات آموزشي و پژوهشي هيئت امنايي كشور بازنگري و جهت اجرا ابلاغ شده است
.

شيوه نامه تشويق مقالات

دستورالعمل اجرايي شيوه نامه تشويق نويسندگان مقالات

فرم تشويق مقالات دانشجويي
 







به منظور ارتقاي سطح کيفي سفرهاي علمي و دستيابي به آخرين پديده هاي علمي، اعضاي محترم هيئت علمي دانشگاه قم، در صورت داشتن اعتبار پژوهشي (گرنت) مي توانند طبق شرايط و ضوابط مندرج در دستورالعمل اجرايي گرنت با تکميل فرم  ذيل، در همايش هاي علمي ملي و بين المللي  داخل و خارج از کشور شرکت نمايند.


به منظور ارتباط پيوسته و هدفمند اعضاي هيئت علمي  با ساير دانشگاه ها و موسسات علمي و پژوهشي معتبر داخلي و خارجي با هدف اعتلاي موقعيت علمي و فناوري كشور و حضور در عرصه هاي علمي بين المللي آيين نامه  و شيوه نامه هاي ذيل جهت استفاده از فرصت هاي مطالعاتي براي اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و پژوهشي تدوين شده است.
شيوه نامه فرصت هاي مطالعاتي اعضاي هيئت علمي


فرم پرسشنامه استفاده از فرصت هاي مطالعاتي داخل و خارج از كشور(pdf)

فرم پرسشنامه استفاده از فرصت هاي مطالعاتي داخل و خارج از كشور(word)

1
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

مديريت امور پژوهشي دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما